مراسم برائت از مشرکین به همراه استقبال از پیکر ۳ شهید گمنام در گلستان برگزار می‌شود

مراسم برائت از مشرکین و دعای پر فیض عرفه همراه با استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مراسم برائت از مشرکین و دعای پر فیض عرفه همراه با استقبال از پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا یکشنبه 21 شهریور95 از ساعت 2 بعد از ظهر همزمان با دیگر استان های کشور در استان گلستان برگزار می‌شود.

مراسم برائت از مشرکین و دعای پرفیض عرفه امسال در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و این مراسم در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس و علی‌آبادکتول همزمان با استقبال از 3 شهید دفاع مقدس همراه است.

مراسم استقبال از پیکر این شهدا در گرگان مرکز استان گلستان با حضور مردمی ساعت 14 از میدان شهدا آغغاز  و به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان ختم می شود و ادامه مراسم درهمان مکان مراسم مداحی و دعای عرفه برگزار می‌شود.

همچنین این مراسم در شهرستان علی آباد کتول در ساعت 13:30 از فلکه مرکزی با استقبال آحاد مردم آغاز و تا مصلی امام رضا(ع) همراه است.

در شهرستان گنبدکاووس نیز ساعت 14 از رو به روی پارکینگ یحی ابن زید این مراسم استقبال آغاز و در مکان  امامزاده یحی ابن زید مراسم مداحی و دعای عرفه برگزار می‌شود.

امسال عربستان سعودی از ورود حجاج ایرانی به سرزمین وحی جلوگیری کرد و مراسم برائت از مشرکین محکم‌تر از سال‌های گذشته در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه