حضور بیش از 1900 زیارت اولی در حرم امام رضا (علیه السلام)

مدیر عامل موسسه فرهنگی اجتماعی رهروان فضیلت از حضور بیش از 1900  زیارت اولی از سراسر کشور در ششمین دوره ضیافت رضوان رهروان فضیلت خبر داد.

غلامرضا خالصی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: مجموعه رهروان فضیلت مجری طرح سفرهای زیارت اولی کشور است که هر سال با کمک خیّرین، زائرانی را که تا به حال به زیارت حرم امام رضا (علیه السلام) مشرف نشده اند، را به مشهد مقدس اعزام می کند.

وی اظهار کرد: امسال بیش از 1900 زیارت اولی به این شهر مقدس آمده اند و رهروان فضیلت در سیزدهمین سال فعالیت خود، از 20 تا 22 شهریور ماه سال جاری میزبان آن ها است.

خالصی با اشاره به برنامه های این ضیافت در مشهد مقدس، تصریح کرد: قرائت دعای عرفه، گلباران حرم امام رضا (علیه السلام) و اقامه نماز عید از ویژه برنامه های است که با حضور زیارت اولی ها در حرم امام رضا (علیه السلام) برگزار می شود. 

وی همچنین با تشریح برنامه های فرهنگی در مجموعه که در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: کلاس های آموزشی آداب، حرمت و ثواب زیارت، حلقه های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی، حرم شناسی، تصحیح وضو و قرائت نماز و ثبت خاطرات از جمله برنامه هایی است که در طول این 4 روز برای زائران در نظر گرفته شده است.

خالصی در ادامه به بخش پایانی این همایش اشاره کرد و افزود: روز 22 شهریور مراسم اختتامیه این همایش برگزار و زائران گرامی به شهرهای محل سکونت خود باز می گردند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه