عرفه‎ای‎های علی آبادی برایمان از لاله خوش‎نام گفتند + تصاویر

همزمان با روز عرفه مراسم برائت از مشرکین  و دعای عرفه در جوار شهید گمنام با حضور پرشور مردم انقلابی علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ فاطمه محمدی یکی از عاشقان شهید و رسم شهادت درباره ورود شهید گمنام به شهرش، گفت: شهدای عزیز جانشان را برای ما فدا کردند که با آسایش زندگی کنیم، برای قدردانی از خون شهیدانی که به خاطر ما بال گشودند تا رسم پرواز به ما بیاموزند باید با حجاب و رفتار درست مان و فاطمه وار زندگی کردن پاسخ آن ها را بدهیم.

95Fatemeh

فاطمه اشرفی درباره حال و هوای دلش در روزی که یادگار 8 سال دفاع مقدس را تشییع می کند، عنوان کرد: وقتی شهدا در شهرها می آیند نور و برکت با خود به همراه می آورند و افتخار این را داشتیم که میزبان آن ها هستیم و همانطور که آنان از خون خود گذشته و برای ما جنگیدن ما هم بتوانیم به نوبه خودمان هرچند کوچک کاری را انجام دهیم.

95ashrafii

رقیه صفرخانی به وظیفه جوانان در قبال از خود گذشتگی های این یادگاران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جوانان باید راه شهدا را ادامه بدهند، شهدایی که زحمت کشیدند و جان فشانی کردند و باعث سرافرازی اسلام شدند. شهیدان رفتند تا که ما به آرامش برسیم و در برابر خارجی ها سر بلند باشیم.

95khani

فاطمه الازمنی با بیان گلایه ای از مردم و وضعیت جامعه، اظهار کرد: دغدغه ام این است با اینکه شهدا روی حجاب تاکید بسیار داشتند، با این وضع مملکت خون شهدا پایمال می شود. آن ها اسوه و الگوی خوبی برای نماز اول وقت و احترام به والدین بودند اما این روزها این ارزش ها کمتر و کمرنگ شده است.

وی درباره حس و حال امروزش، گفت: حس خوبی دارم از اینکه شهید مهمان شهرمان شده و امیدوارم با ورود شهید به اینجا جوانان به خودشان بیایند و راه شهدا و وصیت های که کردند، عمل کنند و ادامه دهند.

95alazmani

فاطمه زرق با بیان اینکه با آمدن شهدا به شهر برکت را به خانه و کاشانه می آورند، اذعان داشت:  ما باید با حجاب خود قدردان فداکاری های آن ها باشیم و زحمت شان را جبران کنیم، خیلی از جوانان همین که پیکر شهید را می بینند به خواست خدا روحیه شان و تفکرشان عوض می شود.

95zargh

آمنه نیکبخت کتولی مادر شهید درباره رفتن پسرشان اینگونه می گوید: پسرم محمد جعفر علی آبادی فرزند حاج اسحاق رفت جنگ کرد. با هم رزم های خودش رفت که ما امروز در آسایش و راحتی باشیم. رفتند که ما امروز سرمان را بالا بگیریم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم.

وی به پایبندی به خون مقدس شهدا اشاره کرد و ادامه داد: با زیر پا گذاشتن اصول دین و قواعد، خون شهدا را پایمال نکنیم، کشورمان اسلامی است و دختران حجابشان را رعایت کنند که اگر شهید نبود ما هم امروز نبودیم، از شهیدان باید سرمشق بگیریم و درست زندگی کنیم و آن ها برای حفظ آبروی ما رفتند.

95katoli

سیده مطهره طالبی با اشاره به اینکه شهدا برکت شهر ما هستند، بیان کرد: شهدا برای ولایت فقیه آن زمان رفتند و ما باید آن ها را الگو قرار دهیم و پشت ولایت فقیه این زمان امام سید علی خامنه ای بایستیم. از نظر ما شهدا زنده و بر همه چیز آگاه هستند، خود را حفظ نماییم تا آبروی شهدا  را نبریم.

95talebi

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه