تقوای ساختاری دوران جنگ تحمیلی را در جامعه احیاء کنیم

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه علی آباد کتول گفت: اگر چه  در جنگ تحمیلی دست های ما خالی بود و هیچ نداشتیم، اما با مشارکت مردم و تقوای ساختاری موجود میان فرماندهان و رزمندگان توانستیم بر دشمن پیروز شویم، حال برای مقابله با توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمن، باید همان تقوای ساختاری را در سازمان ها و جامعه احیاء کنیم.

سرهنگ محمود بیات کوهسار در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: وقتی جنگ را واکاوی می کنیم، به ویژگی های زیادی از آن برمی خوریم که برجسته ترین آن ها حضور گسترده و بسیجی وار مردم در جبهه های حق علیه باطل است. 

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی 80 کشور جهان از صدام در جنگ میان ایران و عراق، اظهار کرد: تقوای ساختاری یا همان  جهاد اکبر رزمندگان و حضور و پشتیبانی اعتقادی و معنوی مردم کشورمان در جنگ تحمیلی باعث شد، ما با دست های خالی بر دشمنان خود پیروز شویم.  

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه علی آباد کتول با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب از سال 68 با کلیدواژه های غارت فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، درباره جنگ تمام عیار دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی هشدار دادند که این یعنی دشمن بیکار ننشسته و همچنان برای مقابله با انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی و توطئه است.

بیات تاکید کرد: امروز برای پیروزی در جنگ نرم و تحریم های اقتصادی باید تقوای ساختاری و روحیه جهادی دوران جنگ تحمیلی را به معنای واقعی در سازمان ها، ادارات و جامعه احیاء کنیم. تقوای ساختاری باعث پایبندی به نظام اسلامی و مانع اطاعت پذیری از دشمن می شود.

اجرای 72 ویژه برنامه دفاع مقدس در علی آباد کتول 

بیات در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در علی آباد کتول، گفت: 72 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد فرهنگی – اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در سطح ناحیه  سپاه بسیج شهرستان علی آباد کتول در حال برگزار است.

وی افزود: آبروی محله، یادواره شهدا، میقات صالحین، زنگ ایثار و شهادت،نشست صمیمی فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی، همایش اقتصاد مقاومتی و پیاده روی خانوادگی از جمله ویژه برنامه هایی است که در راستای اجلاسیه  4 هزار شهید استان گلستان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح علی آباد کتول برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان علی آباد کتول در پایان با تاکید بر نقش مهم مردم در کسب پیروزی ها و پایداری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضور با شکوه مردم در برنامه های ملی و مذهبی، مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی و همکاری در مبارزه با جنگ نرم دشمن زمینه ساز ارتقاء ضریب امنیت  و پایداری کشور نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه