زنگ ایثار و شهادت در علی آباد کتول نواخته شد+ تصاویر

سال تحصیلی 95-96 دانش آموزان شهرستان علی آباد کتول امروز با نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس علی آباد کتول به صدا در آمد.

به گزارش زرین نامه؛ آیین آغاز سال تحصیلی، امروز (سوم مهرماه)، در علی آباد کتول با حضور تجری مفرد فرماندار، سرهنگ بیات فرمانده سپاه، صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان به طور متمرکز  در دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دانش آموزان سرمایه های ما برای ساختن ایرانی آباد هستند و باید از فرصت های خود به خوبی بهره ببرند.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت زمان استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، افزود: یکی از دغدغه های امروز مسئولان و خانواده ها، مساله فضای مجازی و صرف وقت دانش آموزان به مدت زیاد در شبکه های اجتماعی است که باعث می شود دانش آموزان از هدف واقعی خود که یادگیری مهارت های اجتماعی، تحصیل و وروزش است، باز بمانند.

تجری مفرد در بخش دیگری از سخنان خود به درس ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان زیادی جان خود را کف دست گرفته و برای حفاظت از ناموس این آب و خاک، با دشمن بعثی مبارزه کردند. حال ما در قبال آن ها وظیفه داریم که از میهن خود در سایر سنگرها محافظت کنیم.

وی اذعان داشت: جنگ تحمیلی همچون مدرسه ای بود که با خود درس های فراوانی برای ما داشت و امروز باید با بهره گیری از آن آموزه ها در سنگر جنگ نرم با دشمن مبارزه کنیم که این مساله در درجه اول نیازمند هوشیاری و بصیرت است.

فرماندار علی آباد کتول همچنین با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن، خاطر نشان کرد: دانش آموزان همیشه همراه ما برای اجرای طرح های بزرگ ملی بوده اند. امروز هم از آن ها می خواهیم به ما یاری رسانده و به خانواده های خود را در زمینه مشارک در این طرح بزرگ و مهم آگاهی رسانند. 

تجری مفرد تصریح کرد: امسال طرح سرشماری به دوروش حضوری و اینترنتی انجام می شود که از خانواده های محترم تقاضا داریم با مشارکت در طرح ثبت نام اینترنتی در صرفه جویی وقت و هزینه با ما همکاری کنند.

 madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

madreseha1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه