آتش نشان های فاضل آباد تجلیل شدند+ تصاویر

مراسم از تجلیل از آتش نشان های فاضل آباد با حضور بخشدار کمالان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فاضل آباد و نونهالان مهدکودک ها برگزار شد. 

به گزارش زرین نامه؛ مراسم یک روزه با آتش نشانان از صبح با رژه موتوری ماشین آلات آتش نشانی در سطح شهر فاضل آباد آغاز شد. سپس ایستگاه آتشن شانی فاضل آباد میزبان نونهالان مهدهای کودک های این شهر بود که پرسنل آتش نشانی ضمن استقبال از آن ها، درباره فعالیت های این ایستگاه برایشان توضیح دادند.

در این روز نمایشگاهی هم از تجهیزات و لوازم آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه آتشنشانی دایر شد که کودکان و نونهالان از آن ها بازدید کردند.

در بخش پایانی این مراسم، بخشدار کمالان، اعضای شورای اسلامی و شهردار و مسئولین ادارات فاضل آباد و خانواده آتش نشان ها به ایستگاه آتش نشانی آمدند تا از آن ها تجلیل کنند. 

رضا دیلم مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فاضل آباد در این برنامه گزارشی از عملکرد این واحد بیان کرد و ایرج محمدی رییس شورای اسلامی شهر فاضل آباد نیز با تبریک روز آتش نشان به تلاشگران این عرصه، اذعان کرد: آتش نشان ها بی پروا به دل آتش می روند تا آرامش را به خانواده ها باز گردانند که این ایثار و فداکاری آن ها ستودنی است.

رحمت اله میردیلمی بخشدار کمالان هم در این مراسم توضیحاتی درباره وضعیت تجهیزات و امکانات آتش نشانی و ایمنی در بخش کمالان بیان کرد و گفت: پیگیر تامین تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در این بخش هستیم تا بتوانیم باری از شانه های ایستگاه آتش نشانی فاضل آباد برداریم

در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی توسط شهردار فاضل آباد و بخشدار کمالان از زحمات آتش نشان های ایستگاه فاضل آباد قدردانی شد. همچنین از نیروهای آتش نشانی دهیاری محمدآباد کتول که همواره در مواقع بحران با ایستگاه آتش نشانی فاضل آباد همکاری می کنند، تجلیل شد.

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

Ataashi1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه