افتتاح نمایشگاه بهاره در علی آباد کتول

زرین نامه: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول گفت: نمایشگاه فروش بهاره امروز (16 اسفند) با هدف تامین کالاهای ضروری شهروندان با 60 غرفه در علی آباد کتول آغاز به کار کرد.

جعفر کرامتی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: این نمایشگاه در راستای تامین نیاز مایحتاج اساسی مردم در عید نوروز تدارک دیده شده است.

وی افزود: کالاها و مواد غذایی ضروری شهروندان شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت منجمد، گوشت قرمز، پوشاک، کیف و کفش با 10 تا 15 درصد تخفیف و برخی از محصولات تا 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه (از 16 الی 24 اسفندماه) عرضه می شود.

کرامتی مجری طرح را مجمع امور صنفی دانست و تصریح کرد: نمایشگاه بهاره در محل کارخانه پنبه سابق شهرستان از ساعت 9 صبح تا 9 شب در مدت برگزاری، آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف، گرانفروشی و مشکل در عرضه محصولات نمایشگاه را به بازرسان مستقر در نمایشگاه اعلام کرده تا سریعاً بررسی شود.

کرامتی با بیان اینکه همه مایحتاج اساسی به مقدار نیاز موجود است، از مردم خواست تا به اندازه ای که نیاز دارند استفاده کنند تا همه مردم بتوانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه