بازدیدسرزده از نانوایی های علی آباد کتول/ نان دولتی گران نشد+ تصاویر

به دنبال شایعه گران شدن نان در علی آباد کتول، مدیرعامل شرکت تعاونی خبازان و مسئول امور آرد و نان فرمانداری این شهرستان از نانوایی های تحت پوشش خود به طور سرزده بازدید کردند.

به گزارش زرین نامه؛ سید مسلم حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی خبازان و روح الله شکی مسئول امور آرد و نان فرمانداری علی آباد کتول با شنیدن شایعه گران شدن نان و فروش آن به قیمت 500 تومان، به نانوایی های سطح شهر رفتند تا صحت یا عدم صحت این مساله را بررسی کنند.
در این بازدید ها مشخص شد نان به همان قیمت 450 تومان در حال فروش است و مشتریان نیز صحت آن  را تایید کردند.

محمد اکبری یکی از مشتریان این نانوایی ها بود که به خبرنگار ما گفت: نان به همان قیمت 450 تومان که به در نانوایی هم نصب شده، فروخته می شود، اما گاهی ممکن است به دلیل نداشتن پول خرد نانوا نتواند 50 تومان باقیمانده آن را بپردازد که به جای آن به طور معمول یا تکه ای نان به مشتری می دهد و یا از وی می خواهد دفعه بعد برای پرداخت آن یادآوری کند. اما قیمت همان 450 تومان است.


حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی خبازان هم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ما به همه ی نانوایی ها ابلاغ کرده ایم قیمت نان و ساعت کار را روی درهای نانوایی خود نصب کنند تا مشتریان از آن مطلع باشند. بعد از شنیدن شایعه گران شدن نان نیز روی برگه های سفید با قلم درشت تری قیمت نان را نوشته و به همه ی نانوایی های دولتی ارسال کردیم تا آن را روی درها نصب کرده و مانع از چنین شایعه پراکنی های شوند.

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

azdidnan1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه