بیکاری منشاء خودکشی و انحراف است

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری منشاء خودکشی و تمامی انحرافات است که این معضلات باری به سازمان بهزیستی تحمیل می‎کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ اسدالله قره‎خانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان گلستان که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت سازمان بهزیستی و مجلس شورای اسلامی در راستای رفع آلام مردم استفاده شود.

وی با تاکید بر عدم برخوردهای سیاسی و به کار گرفتن توان تخصصی تصریح کرد: سازمان بهزیستی باید سنگ صبور باشد و نمایندگان مجلس نیز با تمام توان تلاش می‎کنند تا مشکلات جامعه زیرپوشش بهزیستی به حداقل برسد.

* تقاضای واقعی مددجویان بهزیستی باید احصاء شود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بهزیستی استان و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، گفت: کسانی که به این سازمان و اداره کل مراجعه می‎کنند انتظار بر این است که با فکر و مدیریت همه جانبه نسبت به رفع آلام آنها مبادرت شود.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم خدمات‎رسانی بهینه و موثر است بر لزوم فعالیت مضاعف بدنه مدیران و کارکنان تاکید کرد و افزود: کار خوب برای مردم ماندگار می‎شود.

* به استان گلستان نگاه ویژه‎ای شود

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان بهزیستی کشور خواست تا نسبت به استان گلستان نگاه ویژه‎ای داشته باشند.

به گزارش فارس، ابراهیم غفاری طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان معارفه شد.

 

آئین تکریم از رقیه رحمانی و معارفه ابراهیم غفاری مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان ظهر امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه