شهدا بزرگترین استکبارستیزان هستند/ امنیت ما مدیون مدافعان حرم است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: به عقیده من شهدا بزرگترین استکبار ستیزان هستند که جان ارزشمند خود را در دست گرفته و برای مبارزه با نظام سلطه در جبهه های حق علیه باطل جهاد کردند.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا لادن مقدم در آیین افتتاحیه اولین کنفرانس ملی از ایثار تا شهادت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، گاهی رنج و زحمتِ زنده نگاه داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. امام سجّاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) و بعد از آن هم همه ائمّه (ع) تا دوران غیبت، رنج های زیادی را متحمل شدند تا توانستند این خون را نگه بدارند.

وی با تاکید بر این که ما هم وظیفه داریم خون شهدا را زنده نگاه داریم، اظهار کرد:  البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است و حکومت حق، یعنی حکومت شهیدان بر کشور قائم است.

خاطرات شهدا زیر غبار فراموشی نمانند

لادن مقدم 4000 شهید استان گلستان و 456 شهید شهرستان علی آبادكتول را یکی از بزرگترین رقمی افتخارآفرین توصیف کرد و گفت: برخی می خواهند روی این خاطره های گرامی غبار فراموشی بپاشند، اما ما با زنده نگاه داشتن یاد شهدا، نباید بگذاریم این غبار روی آن ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه همه ی مردم و مسئولین در انجام این وظیفه مهم وظیفه دارند، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات عناد آمیز سعی کرد، ارزش های شهدا را به تدریج کمرنگ و حتی در مواردی به ضد ارزش تبدیل کند که البته تا کنون با درایت و هوشیاری مردم و مسئولین خنثی شد.

لادن مقدم با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه هایی ویژه شهدا و ایثارگران، گفت: این مراسم ها شکرگزاری از آن هایی است که در سال های خون و آتش، جان خود را تا بلندای آسمان پهن کردند تا برای ملت ایران پل پیروزی بسازند. 

وی اظهار کرد: بر اساس فرمایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خانواده‌های شهدا، آزادگان، ایثارگران، جاویدالاثرها و سنگرسازان عطر جهاد و شهادت را در جامعه می‌پراکنند و من از همکاران خودم در دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آبادكتول قدردانی می کنم که برنامه ریزی کردند تا ما هم به پاسداشت این عزیزان، سر تعظیم فرو آورده و آمادگی خود را برای همکاری با بسیجیان  و ایثارگران در راستای زنده نگاه داشتن یاد دوران دفاع مقدس اعلام کنیم.

امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با اشاره به امنیت بالای کشورمان، تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان جهاد می کنند و خون می دهند تا امنیت ما را تأمین کنند.

لادن مقدم افزود: باید همیشه یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدا در همه ی شهرها و دانشگاه ها زنده باشد. ما نیز آمادگی داریم که با همکارانمان در مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس همکاری های علمی داشته باشیم.

انتهای پیام/


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه