کارگاه ارزیابی تخصصی تغذیه و مامایی در بحران+ تصاویر

کارگاه ارزیابی تخصصی تغذیه و مامایی در بحران  با حضور تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) یازده استان کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ کارشناسان تغذیه و مامایی از 11 استان کشور مهمان جمعیت هلال احمر و هتل کانیار علی آباد کتول شدند تا در این کارگاه ارزیابی 2 روزه، میزان دانش، تخصص و آگاهی خود را برای بهره گیری در بحران ارزیابی کنند. 

دکتر حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در حاشیه برگزاری این کارگاه تخصصی به خبرنگار ما گفت: کارشناسان داوطلب تغذیه و مامایی هلال احمر از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران و گلستان در این کارگاه ارزیابی تخصصی حضور دارند.

وی اظهار کرد: دکتر افشین علیخانی مدیرکل بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور تدریس در این کارگاه را به عهده داشته و در آن موضوعات بهداشت و تغذیه مادران در بحران، مورد بحث است.

احمدی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، عنوان کرد: این کارگاه تخصصی در راستای ارتقاء مدیریت، هماهنگی، به روز رسانی اطلاعات برای خدمت رسانی بهتر در حوادث توسط امدادگران هلال احمر برگزار شده است. 

وی با اشاره به تشکیل تیم های برون مرزی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: تیم برون مرزی جمعیت هلال احمر کشورمان در حال شکل گیری است که امدادگران آن از میان همین افراد آموزش دیده و متخصص بعد از انجام مصاحبه انتخاب خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در پایان گفت: بعد از همایش تیم های واکنش سریع در مرکز استان که با هدف حضور سریع و به موقع در محل بروز حادثه هنگام انجام عملیات های درون مرزی و به ویژه برون مرزی برگزار شد، در این کارگاه نیز نقاط قوت و ضعف داوطلبان برای حضور در عملیات های درون مرزی و برون مرزی بررسی شد.

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

Takhasoshelal1

 انتهای پیام/  

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه