روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضعف خبرنویسی دارند / با کمبود خبرنگار تخصصی در استان مواجهیم

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان از ضعف در خبرنویسی در دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان موانع ارتباط بین رسانه و روابط عمومی‌های استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد گلچین به موانع، تعارضات و فصول مشترک رسانه و روابط عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و داشتن مخاطبان یکسان ا ز مباحثی است که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در آن نقاط ارتباطی مشترکی دارند.

وی اضافه کرد: برجسته‌سازی نقاط قوت و پوشاندن نقاط ضعف از تعارضات بین روابط عمومی‌های دستگاه ای اجرایی در ارتباط دوسویه با رسانه‌هاست.

گلچین از کمبود خبرنگار تخصصی حوزه‌های مختلف در استان، ضعف در آموزش‌های حرفه‌ای به کارکنان روابط عمومی و جابجایی خبرنگاران در رسانه‌های مختلف، ضعف در خبرنویسی در دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان موانع ارتباط بین رسانه و روابط عمومی‌های استان نام برد.

وی خواستار افزایش دوره‌های آموزش خبرنویسی در استان شد و پیشنهاد داد: تاکنون دستگاه‌های اجرایی از رسانه‌های فعال در حوزه اطلاع‌رسانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تجلیل کرده‌اند و یک‌بار اجازه دهیم اهالی رسانه، روابط عمومی‌های استان را داوری کنند.

گلچین در پایان متذکر شد: به اعتقاد من، رسانه خوب و بد، موافق و مخالف و همچنین ضعیف و قوی نداریم و روابط عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار ارتباط دوسویه با رسانه را حفظ کنند./مهر

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه