کاروان پیاده علی آباد کتول عازم ولایت عشق شد+ تصاویر

کاروان پیاده ولایت عشق علی آباد کتول در آستانه فرا رسیدن اربعین عازم مشهد مقدس شد.

به گزارش زرین نامه؛ موسی الرضا زنگانه مسئول کاروان پیاده روی ولایت عشق در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: زائران هجدهمین سفر کاروان پیاده روی ولایت عشق در آستانه اربعین حسینی سفر خود را از امام زاده هادرون روستای الازمن شهرستان علی آباد کتول آغاز کردند.

وی اظهار کرد: این کاروان پیاده روی از مسیر خود را از آزادشهر، کلاله، روستای تنگ راه، روستای دشت، روستای رباط قره بیل یا چمن بید، روستای کشانک، بجنورد، روستای قوچ قلعه، شیروان، فاروج، قوچان، روستای رضا آباد، چناران پی می گیرد و در روز چهاردهم سفر خود همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس می رسد. 

زنگانه با اشاره به تعداد حدود 50 نفره اعضای این کاروان افزود: تعدادی از زائران عاشق امام رضا (ع) هم به دلیل برنامه های شغلی خود امکان همراه شدن با کاروان از مبداء علی آباد کتول را نداشتند که در ایستگاه بجنور، شیروان و قوچان به می پیوندند که در نهایت تعدادشان به حدود 150 تا 160 نفر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: کاروان پیاده روی ولایت عشق در سال 1386 شکل گرفت و هر سال در سالروز شهادت و ولادت امام رضا (ع) برای زیارت حرم مطهر این امام همام، عازم مشهد مقدس می شود.

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

Vlayateshqim1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه