سید حمید روحانی به علی آباد کتول سفر می کند + برنامه

در آستانه اربعین حسینی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی امشب در مسجد جامع علی اباد سخنرانی خواهد کرد .

به گزارش زرین نامه ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی و تاریخ نگار امین انقلاب اسلامی امشب (پنجشنبه 27 آبان ماه) به علی آباد کتول سفر خواهد کرد.

قرار است سید حمید روحانی به دعوت آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع این شهرستان برای مردم سخنرانی کند.

این مراسم به مناسبت اربعین حسینی و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع علی آباد کتول همراه با نوحه خوانی و مداحی خواهد بود.

هیات امنا و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع علی آباد ، انجمن اسلامی ، اصناف ، بازاریان به همراه ایت الله حسینی شاهرودی برگزار کننده اصلی این مراسم هستند.

حضور در گلزار شهدا و میثاق با آرمانهای امام راحل ، دیدار با مردم و نهایتا دیدار با حضرت ایت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان جزو برنامه های یک روزه سفر روحانی به گلستان می باشد.

این دومین بار است که حجت الاسلام روحانی طی دو ماه اخیر به گلستان سفر می کند.

ایشان در دهه اول محرم امسال هم سفری دو روزه به گلستان داشت که به گواهی رسانه ها و کارشناسان یکی از سفرهای ماندگار شخصیتهای کشوری به استان گلستان بود و در روشنگری مردم منطقه نقش بسزایی داشت.

انتهای پیام /

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه