حذف ردیف مستقل کمیته امداد امام خمینی (ره) بر پایه عدالت‌محوری نیست

زرین نامه: نایب رئیس فراکسیون یاوران امداد امام (ره) مجلس، با انتقاد از برنامه‌ریزی دولت در لایحه بودجه سال ۹۲ برای حذف ردیف مستقل کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: به طور حتم این اقدام دولت بر پایه عدالت‌ محوری و حمایت از قشر مستضعف نیست.

به گزارش زرین نامه، رحمت‌الله نوروزی با تأکید بر اینکه حذف ردیف مستقل کمیته امداد امام خمینی از لایحه بودجه سال ۹۲ موجب تشدید مشکلات مددجویان می‌شود، بیان داشت: به طور حتم اعضای فراکسیون در جهت احقاق حقوق مددجویان برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اقدامات صورت گرفته در زمینه تغییرات بیمه روستاییان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: خدمات این بیمه‌ها بسیار ناچیز است و مردم تحت پوشش کمیته برای تأمین دارو و درمان با مشکل مواجه شده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه حذف ردیف مستقل کمیته امداد امام خمینی (ره) از لایحه بودجه سال ۹۲ موجب تشدید مشکلات مددجویان می‌شود، یادآور شد:‌ به طور حتم این اقدامات بر خلاف فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از فقیران و مددجویان است.

وی افزود:با اعلام اینکه متأسفانه مددجویان کمیته امداد به طور واقعی با مشکلات درمانی بسیاری روبه‌رو هستند، گفت: امیداوریم نمایندگان در کمیسیون تلفیق مجلس، شرایط کنونی کشور و مشکلات مددجویان کمیته امداد را در نظر گرفته و در جهت حل مشکلات این افراد گام بردارند.

نوروزی با یادآوری تصمیم‌گیری اعضای فراکسیون یاوران امداد امام (ره) مجلس برای ایجاد ردیف مستقل کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: به طور حتم اعضای فراکسیون در جهت احقاق حقوق مددجویان برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: مجلس با توانی که در زمینه قانونگذاری و نظارت دارد، باید در جهت رفع مشکلات این اقشار با توجه به حفظ کرامت انسانی آنان اقدام کند.

نایب رئیس فراکسیون یاوران امداد امام (ره) مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر توجه بیشتر به قشر مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: نگاه به محرومان در چند سال اخیر دستخوش فراز و نشیب زیادی شده و وضعیت اقتصادی کشور به هرطرفی که حرکت کند بیشترین تأثیرش بر دو دهک پایینی جامعه است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه