نمی گذاریم برجام نسخه زیاده خواهی امریکا باشد/ ما در آخرین فراز نبرد خود با امریکا هستیم

سردار سلامی با بیان اینکه بی اعتباری سیاسی آمریکا در پروژه برجام مشخص شد، گفت: هرگز ملت ضداستکباری ایران، استقلال و اقتدار خود را تابع قراردادی نمی کند که طرف دیگرش نظام بی تعهدی همچون امریکا باشد و برابر زیاده خواهی اش سکوت کنیم. ما در آخرین فراز نبرد خود با این دولت هستیم.

به گزارش زرین نامه؛ سردار حسین سلامی جانسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره شهدای دانشجوی گلستان که صبح امروز ذیل اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی (ره) یکی از خطوط اصلی خطوات هستی را به زیبایی رسم کرد و بنیان گذار یک تمدن اصیل به نام اسلام شد تا جلوی نفوذ تمدن مدرن در قلب ها را بگیرد و مردم را در مسیر سعادت واقعی رهنمون کند و به دنبال آن امروز رهبر معظم انقلاب، برای ادامه مسیر ساخت تمدن بزرگ اسلامی، جهاد کبیر را مطرح کرده اند.

وی ولایت فقیه را نعمتی عظیم برای مردم کشورمان دانست، اظهار کرد: امروز پیشوا و بیرق دار کشورمان، رهبری سلیم، با قدرت نفوذ در اعماق تفکر دشمنان و دارای شناختی ژرف از عصر تحولات پیچیده استعمار نوین است که هدایت و راهبری مسلمانان را به عهده گرفته و موجب توقف سیاست جهان خواران  و استیلا طلبان شده اند.

جغرافیای انقلاب به جغرافیایی وسیع علیه دشمنان اسلامی تبدیل شده است

سردار سلامی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب با روح بخشی به ضمیر مظلومان جهان، جغرافیای انقلاب اسلامی را به جغرافیایی وسیع علیه دشمنان جهان اسلام تبدیل کرده اند و رزمندگان پیرو خط ولایت فقیه زیادی در نقاط مختلف جهان برای عزت، کرامت، شرافت، استقلال و آزادی مسلمانان شهید شده و می شوند.

وی در ادامه دو قشر روحانیت به ویژه امام خمینی (ره) و دانشجویان را پیشروترین اقشار در جریان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دانشجویان در فرایند انقلاب اسلامی همواره پرچمدار استکبار ستیزی، عدالت خواهی، کرامت خواهی، اسلام طلبی و استقلال طلبی در مفهوم واقعی آن بودند.

سردار سلامی افزود: استقلال آرایه بهم پیوسته ای از استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) بعد از پیروزی اولیه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ برای کشورمان ترسیم کردند.

وی با اشاره به خدمات شهید تهرانی مقدم و همکارانش در زمینه ساخت موشک های بالستیک که ناوگان های درحال حرکت را مورد اصابت قرار دهند و همچنین تولید پهپادهای ایرانی که ۳ هزار کیلومتر پیشروی کرده و می تواند فیلم و عکس و... بگیرد، گفت: این موفقیت های برجسته حاصل همین تلاش دانشگاهیان و پژوهشگران کشور خودمان است که در دنیا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: از همین رو هست که رهبر معظم انقلاب، دانشجویان را افسران جنگ نرم مقابله با نظام سلطه می دانند و این نقش مهم را بر عهده این قشر نهاده است.

انقلاب ما ادامه دهنده راه پیامبر اسلام در تقابل با جاهلیت است

سردار سلامی گفت: پیامبر در بعثت خود با نمایان کردن خورشید اسلام از مکه با جاهلیت اُولا مبارزه کرد و امروز انقلاب ما مقابله گر جاهلیت مدرن و تخریب گران اندیشه و قلب های جوانان است و سبب شده نظام سلطه در آستانه فروپاشی قرار گیرد.

وی با طرح این سوال که چرا جهان اسلام با یک میلیارد و ۳۰۰ هزار نفر، ۵۱ درصد انرژی های جهان و بسیاری از پتانسیل ها و منابع دیگر چرا باید از محروم ترین کشورهای جهان باشد، با اشاره به قرآن که می فرماید؛ "ای مومنان اگر از کفار تبعیت کنید آن ها شما را به عقب می رانند"، تشریح کرد: ارتجاع از نقشه های دشمن است و هر گاه مسلمانان از کفار تبعیت کنند، دچار عقب ماندگی خواهند شد.

سردار سلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) ما با ایمان به خدا برای نابودی کفار  و بیرون کشیدن مسلمانان از تاریکی انقلاب کرد و با اندیشه اسلامی قلب مسلمانان روشن، مردم از گورستان جهل بیدار شدند و محشری به راه افتاد.

وی تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان را از درخشان ترین صفحات تاریخ توصیف کرد و گفت: قوس وجودی و زوال خورشید عمر دشمن از یک سو و قوت گرفتن جهان اسلام با محوریت انقلاب اسلامی ایران از سویی دیگر امروز به وضوح پدیدار شده است.

فریاد 3 دانشجوی استکبار ستیز آغازگر مبارزه علیه نظام سلطه بود

سردار سلامی افزود: در سال ۱۳۳۲ که امریکا رسماً وارد ایران شد، کشورمان به جغرافیای محل تسلط استکبار بر منابع کشورهای منطقه تبدیل شد، اما فریاد ۳ دانشجو علیه استکبار، آغازگر مبارزه با این زیاده خواهی ها بود و امام نیز در سال های بعد توانست با دست های خالی همه ی نقشه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگ جهان خواران را برهم بزند.

وی با بیان اینکه دستیابی به استقلال آن هم با این شرایط نا برابر چیزی شبیه به معجزه الهی است که نباید آن را دست کم گرفت، تاکید کرد: انقلاب ما در جنگ تحمیلی با کمک ولایت فقیه، پشتیبانی مردمی و ایمان به خدا توانست در میان انبوه مشکلات و قدرت نمایی دشمنان پیروز شود.

کشورمان امروز ضلع سوم قدرت های بزرگ جهان است

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلام دو قطبی ابر قدرت های غرب و شرق را شکست، عنوان کرد: مهار این قدرت تازه تولد یافته برای قدرت های جهان سخت و هزینه بر بود و این ضلعی که به قدرت های جهان اضافه شد، امروز توانش برای همه به اثبات رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر دیکتاتورهای کشورهای منطقه دست نشانده امریکا بود و بیش از ۸۰ کودتا و جنگ را در کشورها طرح ریزی کرد و ما مقابل چنین کشوری ایستادیم. کشوری که ارمغانش برای ما از ۲۸ مرداد تا کنون، کودتا، ترور، تحمیل جنگ های مستقیم و غیر مستقیم، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، فتنه داخلی، ترور علمی و تمدید و تشدید تخاسم فضای گذشته بود.

سردار سلامی با بیان اینکه کشور ایران در آرایه قدرت جهانی، جنگ ۸ ساله را با تکیه بر توان و اراده خود جنگ به پایان رساند، تاکید کرد: شهیدان این صحنه جنگ نابرابر را راهبری کردند و حال شما وارث این منطقه امن و آرام هستید که لنگرگاه تحولات مهم جهان است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران امروز قدرتی منطقه ای با تاثیری جهانی است، اذعان کرد: دشمن فتنه کرد، زیرا فکر می کرد می تواند جوان ایرانی را از آرمان و انقلابش جدا کند و فرمان اندیشه و قلب او را در دست بگیرد اما جوانان ما با معرفت انقلابی و بصیرت خود این اندیشه سیاه دشمن را با اراده زیبای خود از بین بردند.

ما در آخرین فراز نبرد خود با امریکا هستیم

سردار سلامی با اشاره به سیر نزولی قدرت امریکا در جهان، گفت: امروز پوسیدگی نظام سیاسی و اقتصادی امریکای ابر قدرت چهار دهه پیش، دیده می شود که رو به زوال است. همه ی زیر ساخت های این کشور مربوط به 50-60 سال گذشته است. به گفته رییس جمهور امریکا ترلیون ها دلار صرف جنگ های منطقه شده که حاصل آن بدهکاری بزرگ نظام بانک ها، فقر، فروپاشی اخلاقی، خودکشی در اثر بحران شخصیت، نرخ بالای ۵۰ درصد طلاق، زیستن ۶۰ درصد کودکان این کشور بدون حضور کنار والدین بیولوژیک خود و تسلط روح شیطان بر جامعه امریکا است.

وی متذکر شد: وقتی امریکا ۳۸ سال وقت خود را صرف تقابل با انقلاب اسلامی می کند، به طور قطع آینده ای جز فرسایش و فرو پاشی ندارد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ های انتخاباتی کلینتون و ترامپ اشاره و تصریح کرد: این افراد محصول تمدن لیبرال دموکراسی هستند، تازه این ها بالاترین استانداردهای شخصیتی این تمدن بودند، هر جامعه ای در تراز رهبرش رشد می کند و همین اصل عامل قوس نزولی آمریکا و رشد بی نظیر انقلاب اسلامی به رهبری اندیشمند فاضلی همچون مقام معظم رهبری است.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز امریکا مرکز ثقل قدرت نبوده و دیگر نیمی از جهان نیست. حتی قدرت نظامی او ساقط شده و خستگی و فرسودگی تمام لایه های او را فرا گرفته است. ما در آخرین فرازهای نبرد خود با امریکا هستیم.

بی اعتباری امریکا در برجام ثابت شد

وی عنوان کرد: بی اعتباری سیاسی آمریکا در پروژه برجام مشخص شد، تمدید تحریم های 10 ساله تمام توانایی آمریکا برای مقابله با ما بود، آمریکا این واقعیت را بداند هرگز ملت ضداستکباری ایران، استقلال و اقتدار خود را تابع هیچ قراردادی قرار نمی دهد که یک طرفش رژیم های بی تعهدی مثل آمریکا باشند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: برجام نسخه ای نیست که امریکا بتواند از بستر آن با دست باز عمل کند در حالیکه ما همه جوره مقید به انجام آن باشیم، دکترین راهبردی ما در مقابل دشمنان مقابله به مثل و عکس العمل دقیق و حساب شده است.

سردار سلامی گفت: ملت آزاده ایران حقوق خود را عادلانه و شجاعانه بدون هیچ ملاحظه ای از قدرت های به ظاهر بزرگ باز می ستاند، ما امروز از هر روز دیگر مسلط تر و قدرتمندانه تر هستیم و طبق رهنمود های نور چشممان، رهبر عزیز انقلاب اسلامی، هیچ دغدغه ای برای تامین منافع و دستاوردهای خود نخواهیم داشت.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم دشمنان ما قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی را درستی محاسبه کنند و خود را دچار خطای محاسباتی نکنند.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه