یک کشته بر اثر واژگونی پراید در زرین گل

واژگونی خودرو پراید نرسیده به سنگ شکن  محور زرین گل علی آبادکتول، یک کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش زرین نامه؛ رضا حاجیلری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول در این باره گفت: در پی تماس با هلال احمر شهرستان ساعت 17 امروز (27 آذر ) تیم امداد به محل اعزام شد.

وی اظهار کرد:  در این تصادف یک خانم حدوداً  ۳۴ ساله درگذشت و 4 نفر که شامل ۲ کودک و ۲خانم است، مصدوم شدند.

حاجیلری افزود: مصدومین حادثه بالافاصله توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس علی آباد کتول برای مداوا به بیمارستان حضرت بقیه الله این شهرستان منتقل شدند.

وی در ادامه از برخورد یک دستگاه پژو پارس با پراید در محل  پل خارکلاته علی آبادکتول خبر داد و گفت: این حادثه هم ساعتی قبل رخ داد که تیم کشیک هلال احمر پس از اطلاع در محل حاضر شد.  

حاجیلری تصریح کرد: این حادثه 2 مصدوم 25 ساله و یک مصدوم 35 ساله آقا، داشت که توسط  تیم هلال احمر به بیمارستان بقیه الله علی آباد کتول انتقال داده شدند.

سرگرد علی اصغر فارسیانی فرمانده پلیس راه آزادشهر و رامیان هم در این باره گفت: سرعت و عدم توانایی در کنترل خودروی پراید سبب واژگونی خودروی پراید در دهنه زرین گل شهرستان علی آباد کتول شد.

وی گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته در محل حادثه و 4 مصدوم داشته که 2 مصدم پس از انتقال به بیمارستان، مداوا و از بیمارستان مرخص شدند و ۲ مجروح دیگر هم در بیمارستان بستری هستند.

فارسیانی با اشاره به بارندگی در سطح استان و شهرستان های شرق استان و لغزنده بودن جاده، تصریح کرد: رانندگان محترم حتما موارد ایمنی به ویژه سرعت مطمئنه و آشنا بودن با جاده را به طور جدی رعایت کنند، تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه