سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان منصوب شد

مدیر کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان طی حکمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل را منصوب کرد.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان طی حکمی مجید رحمانی خلیلی را به سمت معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل منصوب کرد.

در این حکم امده است:

با توجه به سوابق و تجربیات مفید جنابعالی را عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منصوب می کنم.

گفتنی است مهندس مجید رحمانی خلیلی سوابق و تجربیات زیادی در حوزه سرمایه گذاری داشته و تمامی دوران کاری 20 ساله خود را در سمت هایی ازقبیل کارشناس طرح ها و تسهیلات، کارشناس مسول سرمایه گذاری، رئیس گروه سرمایه گذاری وتامین منابع ,جانشین معاون برنامه ریزی وسرمایه گذاری پشت سر گذاشته است.

بنظر می رسد این انتصاب از این جهت که اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیاز به جذب اعتبار و سرمایه جهت پیشبرد طرح ها و پروژه های گردشگری داشته، اهمیت دارد.

همچنین مباحث مربوط به گردشگری یکی از محورهای مورد توجه دولت تدبیر و امید جهت اشتغالزایی و تامین درامد بوده و در این راستا طرح گردشگری اشوراده یکی از پروژه های مهم استانی و ملی است که سرنوشت ان همچنان منتظر مدیران و متولیان امر می باشد.

گفتنی است مجید رحمانی خلیلی جانشین معاون سابق سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل بوده که اخیرا به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان انتخاب شده است.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه