همراه با یکصد و نُهمین «ضیافت نور» علی آباد کتول+ تصاویر

یکصد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آباد کتول با عنوان «ضیافت نور» در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ 109 برنامه از کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در علی آباد کتول می گذرد و همراهان همیشگی این برنامه مانند همه ی هفته های دیگر با آغاز اذان مغرب و عشاء به مصلی امام رضا (ع) این شهرستان آمده تا همصدا با جبهه مردمی قرآن کریم، آیات نور را تلاوت کنند.

 بیش از یک سال از ضیافت نور علی آباد کتول می گذرد و بخش های متنوع و جذاب آن همچنان با قوت و قدرت هر هفته در حال برگزاری است. این هفته هم به رسم همیشگی دعای سلامتی امام زمان (ارواحنافداه) همراه با فراز هایی از دعای توسل آغاز شد. 

حسین زارع بیدکی از قاریان شهرستان علی آباد کتول که قرائت بخش اول برنامه این هفته را عهده داشت، آیات صفحه ۴۰۲ مصحف شریف را انتخاب کرد تا فضای مصلی را به عطر دل انگیر قرآن کریم معطر کند.

بخش میانی برنامه آشنایی با شهید شاخص هفته بود. شهید والامقام حسن زنگانه شهید هفته یکصد و نُه بود که رضا صدقی زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازهایی از وصیتنامه این شهید گرانقدر را برای حاضران این جلسه خواند.

دومین بخش تلاوت قرآن کریم در حالی آغاز شد که محمد منصوری از قاریان استان گلستان به جایگاه رفته بود و با انتخاب صفحه 223 قرآن کریم، آیاتی از سوره مبارکه هود و همچنین بعد از آن هم آیاتی از سوره مبارکه لیل را به شهروندان قرآن دوست حاضر در مراسم هدیه داد.

بعد از تلاوت قرآن، نوبت به تفسیر آیات رسید که صحبت در این بخش را حجت الاسلام  دشتی زاده از شهر خان ببین عده داشت و بخش پایانی هم مانند دیگر هفته ها با قرعه کشی، دعای ختم و اطعام همراه شد.

به گزارش زرین نامه؛ این کرسی ها سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان برگزار می شود و پذیرای حضور گرم همه ی مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول است. 

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

Telavatt1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه