تندروها در ضیافت علی آباد کتول؛ 22 بهمن با حضور «شکوری راد»

به تازگی موجی از حضور سخنرانان انتخاباتی اصلاح طلب پایتخت در استان گلستان به بهانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه افتاده، که شهرستان علی آباد کتول هم از این حضورها مستثنا نبوده است.

به گزارش زرین نامه؛ انتشار اطلاعیه ها در شبکه های مجازی و غیر مجازی خبر از آن می دهد که «علی شکوری راد» حامی سران فتنه 88، پنج شنبه 22 بهمن ماه جاری برای سخنرانی به استان گلستان و شهرستان انقلابی علی آباد کتول سفر می کند.

حزب اتحاد ملت ایران قرار است، حوزه ای از خود را در علی آباد کتول راه اندازی کند و از همین رو شکوری راد که در حال حاضر به عنوان دبیر کل این حزب فعالیت می کند را برای سخنرانی در این مراسم و گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی و همچنین بزرگداشت دهه مبارک فجر به این شهرستان دعوت کند.

علی شکوری راد کیست؟

علی شکوری‌راد، پزشک اصلاح طلب، اهل زنجان و از حامیان یکی از سران فتنه در سال 88 است.

او نماینده مردم تهران در مجلس ششم و یکی از متحصنین آن دوره مجلس و عضو حزب منحله مشارکت بوده که در اولین کنگره حزب اتحاد ملت ایران به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شده است.

شکوری راد از طرفداران دولت یازدهم است و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۳۹۲ را از دستاوردهای حمایت اصلاح‌ طلبان از وی می‌داند.

وی در 20 مهرماه 1389 به اتهام مسایل امنیتی بازداشت شد و پیش از این اعلام کرده بود که جرمی به نام فتنه نداریم.

شکوری راد همچنین در شهریور ماه 94 بازداشت شد که مراجع قضایی علت بازداشت وی را اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌ گرانه او اعلام کرده اند.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون شاهد حضور چشمگیر افراطیونی که همواره در سخنرانی های خود سنگ فتنه گران را به سینه می زنند و نهضت زنده نگاه داشتن یاد آن ها را در اذهان مردم به ویژه اصلاح طلبان برگزیده اند، بوده ایم که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول سفر کرده و رنجش خاطر مردم انقلابی این منطقه را سبب ساز شده اند.

این سخنران های افراطی علیرغم حضور در علی آباد کتول به مناسبت های ملی که از اجزای مهم شکل گیری پازل و قوام انقلاب اسلامی هستند، همواره در برون ریزی افکار پوچ خود سعی دارند که میان مردم انقلابی این شهرستان و حتی کشور هم جایی ندارد. آخرین نمونه از این موارد را در سخنرانی صادق زیبا کلام در همایش 13 آبان امسال علی آباد کتول شاهد بودیم که صحبت های ناهمگون وی در تبیین این اتفاق مهم و تاریخی، موجی از اعتراضات مردم را برانگیخته بود.

حال امید است مسئولین محترم شهرستان علی آباد کتول و استان گلستان با تدبیری مناسبت برای عدم حضور علی شکوری راد که پیشینه و تفکرش برای همگان مشخص است، امید را در دل های مردم مومن علی آباد کتول که از اثرگذاران انقلاب اسلامی بوده اند، زنده نگاه داشته و مانع پیامدهای منفی پس برگزاری این مراسم برای آبروی شهرستان شوند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه