گردهمایی بانوان ادارات گلستان به مناسبت هفته زن برگزار می شود

گرگان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری گردهمایی بانوان ادارات گلستان به مناسبت هفته زن و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در گرگان خبر داد.


به گزارش زرین نامه به نقل ازمهر؛ کلثوم غفاری صبح یکشنبه در نشست با کارشناسان و مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت هفته زن برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگوی ایده آل برای بانوان و زنان در جامعه شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) الگوی اخلاق در جامعه است، افزود: باید از دیدی متفاوت به حضرت فاطمه (س) نگاه کنیم و سیره آن حضرت، خطبه‌ها و سخنان رسیده از ایشان را چه در خانواده و چه در اجتماع به کار ببریم.

غفاری با اشاره به برنامه‌های هفته زن در گرگان اظهار کرد: برنامه گردهمایی و جشن متمرکز ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی ادارات گلستان در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری در پارک بانوان شهر گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: در این گردهمایی برنامه و مسابقات فرهنگی و ورزشی با حضور بانوان دستگاه‌هایی مختلف از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

همایش نقش زن در توسعه پایدار در گلستان برگزار می‌شود

غفاری افزود: در صورت پای‌کار بودن دستگاه‌ها برنامه‌ای برای بازدید از اینچه برون تدارک دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: در سه ماه نخست سال ۹۶ همایش علمی با محوریت زن و نقش زن در توسعه پایدار با همکاری یکی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه