جامعه اسلامی در دفاع از امامت و ولایت فاطمی عمل کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان الگوگیری از سیره فاطمی را حرکت در مسیر تعالی خواند و گفت: جامعه اسلامی در دفاع از امامت و ولایت فاطمی عمل کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ حجت‎الاسلام نورالله ولی‌نژاد عصر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بشریت باید قدر و منزلت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را بداند و راه و رسم ائمه اطهار (ع) را الگوی خویش قرار دهد تا از خودشناسی به خداشناسی دست پیدا کند.

وی شکل‎گیری زندگی اجتماعی بر مبنای سیره فاطمی را الگوی جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جامعه اسلامی تکلیف دارند زندگی فاطمی شکل دهند، فاطمی زندگی کنند و از ولایت و امامت، فاطمی دفاع کنند.

حضرت زهرا (س) محور مشترک امت اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه دفاع از ولایت فقیه و پیروی از انقلاب اسلامی بر همه واجب است، افزود: حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت و در صحنه اقدام و عمل خوش درخشیدند ما نیز به عنوان یک مسلمان و رهرو اهل‎بیت (ع) باید مدافع حریم ولایت باشیم.

ولی‌نژاد با اشاره به عشق و محبت مذاهب مختلف اسلامی به حضرت زهرا (س) ابراز کرد: مذاهب اسلامی محبت به این بانوی بزرگ اسلام را بر خود واجب می‎دانند.

وی از حضرت زهرا (س) به عنوان محور مشترک امت اسلامی یاد کرد و گفت: این بانوی بزرگوار فقط مورد محبت شیعه نیستند بلکه آن حضرت علاوه در بین شیعه در میان اهل سنت نیز احترام خاصی دارد.

الگوگیری از سیره فاطمی حرکت در مسیر تعالی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مقام و منزلت بی‎بی دو عالم در جهان اسلام تصریح کرد: بشریت از درک جایگاه حضرت فاطمه (س) عاجز است امام صادق (ع) درباره جایگاه ایشان می‌فرمایند «هر کسی که شب قدر را درک کند فاطمه زهرا (س) را درک کرده است».

ولی‎نژاد گفت: همانطوری که درک شب قدر بسیار سخت است درک حضرت فاطمه زهرا (س) نیز سخت است دسترسی به این جایگاه به آسانی و راحتی ممکن نیست و نیاز به تحجر و خودساختگی دارد.

وی با اشاره به اینکه الگوگیری از سیره فاطمی را حرکت در مسیر تعالی خواند و گفت: جامعه اسلامی در دفاع از امامت و ولایت فاطمی عمل کند.

ولی‎نژاد با بیان اینکه بشریت باید قدر و منزلت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را بداند بر لزوم الگوگیری از راه و رسم ائمه اطهار (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه