جوانان به احترام شهدای آتش‌نشان، چهارشنبه آخر سال، حادثه‌ساز نشوند/ احتمال در بازداشت ماندن خطرسازان چهارشنبه‌‌سوری تا بعد از تعطیلات نوروز

رئیس کل دادگستری گلستان از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به احترام شهدای آتش‌نشان حادثه‌ی پلاسکو و همدردی با بازماندگان آنان، چهارشنبه‌سوری امسال، بیشتر احتیاط کنند.

به گزارش زرین نامه؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: هر چند دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه‌سازان چهارشنبه آخر سال، برخورد می‌کند اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر هم سال نو را به کام خود و خانواده‌های شان تلخ نکنند و هم آتش‌نشانان فداکار را به دردسر نیاندازند.

وی همچنین با خطرسازان چهارشنبه آخر سال اتمام حجت هم کرد و گفت: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات‌شان رسیدگی شود.

هاشمیان از مردم خواست فروشندگان موادمحترقه و آتش‌زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به پدر و مادرها هم توصیه کرد: با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آنها باشند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر با فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده‌اند، گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و هوشیاری

جوانان و نوجوانان، نوروز 1396 به کام هیچ خانواده‌ای، تلخ نشود.

انتهای پیام/

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه