ضرب و شتم دو دانش آموز توسط یکی از مدیران دولتی

ضرب و شتم دو دانش آموز توسط یکی از مدیران دولتی

بر اساس شنیده ها روز گذشته باخبر شدیم یکی از مدیران باشتی دولت تدببر و امید در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل ضرب و شتم دو دانش آموز یاسوجی و شکایت اولیای دانش اموزان با حکم قاضی بازداشت شده است.

به گزارش زرین نامه به نقل از راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، بر اساس شنیده ها روز گذشته باخبر شدیم یکی از مدیران باشتی دولت تدبیر و امید در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل ضرب و شتم دو دانش آموز یاسوجی و شکایت اولیای دانش اموزان با حکم قاضی بازداشت شده است.

گفته می شود قضیه از این قرار بوده که بعد از اینکه دو دانش آموز که یکی از آنها فرزند این مدیر دولت تدبیر و امید در کلاس درس دعوایی بر سر نشستن بر روی صندلی ردیف جلوی کلاس داشتند که این موضوع را فرزند مدیر باشتی دولت روحانی به گوش پدر میرساند و پدر هم در اقدامی زشت و عجولانه به مدرسه رفته و اقدام به ضرب و شتم دو دانش آموز می کند و دانش آموزان بر اثر شدت جراحت روانه بیمارستان می شوند.

خانواده های این دانش آموزان از این مدیر دولت روحانی به خاطر ضرب و شتم فرزندانشان از طریق مراجع قضایی شکایت کرده و قاضی پرونده نیز با بررسی شواهد واسناد حکم بازداشت این مدیر استانی دولت روحانی را صادر می کند.

این حرکت مدیر دولت روحانی در یاسوج نارضایتی خانواده های زیادی از دانش آموزان و معلمین و مدیران این مدرسه را در پی داشته است.

ضرب و شتم دانش اموزان توسط معلمان و مدیران و برخورد تنش زا توسط برخی از وزرا و مدیران دولت تدبیر و امید در مدت اخیر در سطح فضای مجازی و رسانه های کشوری هم مطرح بوده و با واکنش های زیادی از طرف مردم و کاربران فضای مجازی همرا بوده است.

جای بسی تاسف دارد که یک مدیر استانی با دانش آموزان چنین برخوردی را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه