فاصله مردم با حوزه های علمیه، انقلاب را از بین می برد/ حضور همیشه در صحنه بسیج، امریکا را دیوانه کرده است

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان گفت: اگر روزی میان مردم و حوزه های علمیه فاصله بیفتد، انقلاب اسلامی از بین می رود. امروز حضور همیشه در صحنه بسیج و نیروهای انقلابی برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب، امریکا را دیوانه کرده است.

به گزارش زرین نامه؛ سردار علی ملک شاهکوه در جمع مردم علی آباد کتول با اشاره به اینکه زمینه انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد، بیان کرد: امام خمینی (ره) تربیت یافته حوزه های علمیه نجف بود که مبارزه با ظلم ستم شاهی را عملی ساخت، اصالت زیستن را به ما بازگرداند، لذت آزادی را به ما نشان داد، معنای قرآن را عملی ساخت، پرچم شیعه را پس از قرن ها به اهتزاز در آورد، زلزله ای به کاخ استعمارگران انداخت و بیداری اسلامی را در منطقه رقم زد.

وی اظهار کرد: نظام سلطه به سرکردگی امریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی داعش را شکل داد و امکانات، پول، سلاح های نظامی و اطلاعات را در اختیار آن ها قرار داد و شرایط سخنرانی در نماز جمعه رقه را به نام اسلام برای ابوبکرالبغدادی فراهم ساخت که با این شرایط اگر آینده نگری، تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، سوریه سقوط کرده بود.

دفاع جانانه مدافعان حرم از حریم اسلام

ملک شاهکوه اظهار کرد: دشمن امروز، همانند صدام ایران را نشناخته و نقش مردم، ولایت فقیه و آرمان های بلند انقلاب اسلامی را در نظر نگرفته بود و نمی دانست مردم ایران دو هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشورشان هم برای دفاع از اسلام، به پا می خیزد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان با اشاره به وضعیت سوریه در گذشته و نقش شهید همدانی در شکل دهی جبهه مردمی برای دفاع از این کشور، گفت: سوریه کشوری سرسبز و حاصلخیز بود که بیش از ۶۰ سال هیچگونه درگیری نداشت و لذا ارتش این کشور برای مبارزه با داعش آماده نبود. فرماندهان سوری اذعان می کردند که همه ی آموخته های نظامی آن ها تنها پیش از این در قالب تئوری بوده و برای مقاومت و دفاع از کشورشان، به تجربه فرماندهان ایرانی نیاز داشتند.

مدافعان اجازه اصابت حتی یک گلوله هم به حرم حضرت زینب نداده اند

ملک شاهکوه با اشاره به فرموده امام (ره) که ما خرمشهرها در پیش داریم، تصریح کرد: این سخنان امام بسیار پیچیده تر از آن است که در درک ما بگنجد. تا قبل از سال ۹۴ داعش به سادگی استان های سوریه را می گرفت، اما امروز جوانان این کشور درس مقاومت را آموخته اند و نقش آفرینی حضرت زینب (س) نیز به وضوح در این نبرد مشخص است که نیروهای داعش در ۱۲۰۰ متری حرم عقیله بنی هاشم هستند اما حرم حتی از یک گلوله هم آسیب ندیده است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان کرد: شایعاتی است که مدافعان حرم برای پول می روند اما آیا کسی هست که برای پول به سوریه برود! این مدافعان حرم جنگ را ندیده اند اما سلسله جنبان شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی هستند که جانانه در سوریه به شهادت می رسند.

شکوه وحدت مسلمین در دفاع از سرزمین های اسلامی

وی گفت: در سوریه پیش آمده که رزمنده ایرانی برای نجات رزمنده افغانی شهید شود و رزمنده سوری برای نجات رزمندگان ایرانی و افغانی که در این ها شکوه وحدت مسلمین را می توان به وضوح شاهد بود.

ملک شاهکوه با تاکید بر اینکه اگر روزی میان مردم و حوزه های علمیه فاصله بیفتد، انقلاب اسلامی از بین می رود، اذعان کرد: داعش گمان می برد که پیروز شده، اما 4 ماه است که رزمندگان در حال عملیات های سنگین در سوریه هستند و همچنان مقاومت می کنند که این حاصل دور اندیشی آیت الله سیستانی و مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، بلکه باید ببینیم دقیقاً رهبرمان چه می فرمایند و به آن عمل کنیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان گفت: امروز بسیج در کشورهای منطقه و دنیا شکل گرفته و این مهم، امریکا را دیوانه کرده است. حضور در بسیج مردمی، مقدمه ای برای سربازی امام زمان (عج) است مبادا ما ایرانیان که پیشگامان شکل گیری انقلاب اسلامی و بسیج بوده ایم از این موج بزرگ جا به مانیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه