اولین مسافران نوروزی گلستان مورد تجلیل قرار می گیرند

زرین نامه: دبیر ستاد تسهیلات و نظارت برسفرهای گلستان گفت: مسافران نوروزی که در اولین ساعات تحویل سال نو از مبادی ورودی در شرق و غرب گلستان وارد این استان شوند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش زرین نامه، ˈقربان عباسیˈ صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: از اولین مسافران ورودی به این استان با حضور دبیر و دیگر مسوولین ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای گلستان با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایایی استقبال می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی همه ساله با هدف جذب گردشگر و احترام به آنان انجام می شود، اظهار کرد: با امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در بخش های مختلف این ستاد، گردشگران در گلستان، ایام خوشی خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان هدف این ستاد را ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ورضایتمندی مسافران نوروزی بیان کرد.

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت برسفرهای گلستان همچنین گفت: به منظور اطلاع دقیق تر از عملکرد بخش های مختلف ستاد و شناسایی و تأمین نیازهای آتی مسافران و گردشگران ورودی، از سوی مسوولان ستاد تیم های ویژه ای جهت نظر سنجی تشکیل شده است.

عباسی افزود: این تیم های نظرسنجی همه روزه به نقاط مختلف استان اعزام شده و نظرات و پیشنهادات و همچنین انتقادات مسافران و گردشگران را ثبت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نتایج نظرسنجی ها می تواند کمک شایانی به برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به مسافران درسال های آتی نماید.

استان گلستان با افزون بر یک میلیون و 700هزار نفر در شمال ایران واقع شده و با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.

با توجه به جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار، این استان در ایام تعطیلات نوروز و فصل تابستان پذیرای گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه