تشدید پروژه مقبولیت زدایی از ارزش ها / سکوت تا کی ؟!

سکوت امروز ما، خیانت به اسلام و رسول ا... است. سکوت ما، خیانت به ائمه شیعه و حضرت زهراست. سکوت امروز ما قدمی است در از بین بردن اثر خون شهدای کربلا و شهادت رزمندگانمان. آیا صدای این عمار ولی را نمی شنوید؟!

به گزارش زرین نامه به نقل از تیترآزاد، اساس نظریه فوکایاما « شیعه پرنده ای است که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ ». بال سبز شیعه همان فلسفه انتظار یا عدالت خواهی است که از ناامیدی شیعه جلوگیری می کند. و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است. شیعه با این دو بال افق پروازش خیلی بالاست و تیرهای زهراگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، اخلاقی و ... به آن نمی رسد. اما آن نقطه که خیلی اهمیت دارد بعد سوم شیعه است و آن زرهی بنام ولایت پذیری می باشد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی مدتها است که درصدد تخریب و تضعیب جایگاه ولایت فقیه می باشند. مشاهدات و رصد فعالیتهای آنها در فضای مجازی حاکی از آن است، آنها به تازگی فعالیتهای خود را با ایجاد شبکه هایی از کانالها و گروهای مختلف در فضای مجازی داخل کشور بیشتر کرده و با نقاب آزاداندیشی و آزادی خواه بر چهره استکباری و استعماری خود ، شمشیر را از رو بسته و تمام قد برای تخریب جایگاه ولایت مطلقه فقیه تلاش می کنند.

این شبکه های نفوذی، همزمان با برنامه ی تضعیف جایگاه و اقتدار ولایت فقیه، درصدد تخریب وجهه ی نیروهای انقلابی مدافع ولایت می باشند تا ولایت تنها مانده و رسیدن به هدف آسان گردد. به گشت وگذار در این کانالها و گروهای معاند می توان از هجمه های پیاپی به سپاه ، شورای نگهبان و.... گرفته تا تخریب وجهه جوانان بسیجی و انقلابی با معرفی آنها به عنوان افرادی افراطی، دلواپس، تندرو و ... را مشاهد کرد. برنامه تخریب جایگاه ولایت نیز برنامه اصلی آنهاست و بصورت هماهنگ در فضای مجازی در حال اجرا می باشد.

اگر خود را به خواب نزنیم با گردش در چند کانال یا گروه و حتی صفحه های توئیتر و اینستاگرام این معاندین متوجه این موضوع می شویم که تمام این شبکه از نقطه ای واحد خط می گیرند و هدفی مشترک را دنبال می کنند.

دشمنی استکبار و منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست اما سوال اینجاست، این سکوت مدعیان پیروی خط امام، اصلاح طلبان واقعی ، اصولگرایان حقیقی و حتی نیروهای انقلابی برای چیست؟!

آیا سکوت در این شرایط مجاز است؟!

آخر سکوت تا کی؟!

متاسفانه دیده می شود برخی از خواص برای رسیدن به منافع و یا تسویه حسابهای شخصی و حزبی از گفتمان و کلید واژه های این معاندین برای محکوم کردن مخالفان خود استفاده می کنند.

آیا برادران اصلاح طلب، اصولگرا و انقلابی ما خود را پیرو اندیشه امام خمینی نمی دانند؟!

مگر نه اینکه امام خمینی (ره) به صراحت فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. آیا پشتیبانی از ولایت فقیه یعنی سکوت در برابر تخریب جایگاه ولایت؟!

آیا توصیه های امام خمینی (ره) درباره ولایت فقیه را فراموش کرده اید و سخنان ایشان در لزوم ولایت فقیه را از یاد برده اید؟!

آیا امام خمینی نفرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود، حال چه شده است که برخی تبر برداشته اند و به ریشه این نهاد انقلابی می کوبند؟!

آیا فراموش کرده اید که امام فرمودند: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بحق از بزرگترين سنگرهاي دفاع از ارزشهاي الهي نظام ما بوده و خواهد بود. آیا می خواهید این سنگر را با دستان خودتان نابود کنید؟!

آری امام خمینی (ره) پاسداران را چه زیبا معرفی کرده است، آنجا که فرمودند: شما آينه مجسم مظلوميتها و رشادتهاي اين ملت بزرگ در صحنه نبرد، و تاريخ مصور انقلابيد. و امروز بار دیگر مظلومیت سپاه پاسداران یادآور مظلومیت ملت ایران در زمان مبارزات علیه شاه و جنگ تحمیلی شد.

آیا فراموش کرده اید که امام خمینی (ره) در دیدار اعضای شورای نگهبان تاکید کردند: "شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ ‏وجه گوش به حرف عده ‏ای که می‌‏خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند،[ندهید]قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولاً آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست، نه مردم؟!

آیا فراموش کرده اید که امام (ره) به شورای نگهبان فرمودند: اگر صد میلیون آدم، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همۀ آنها حرفی می‏‌زنند که بر خلاف حکم قرآن است، بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا هم همین‏طور عمل می‏‌کردند؛ مثلاً موسی در مقابل فرعون مگر غیر از این عمل کرد؟ مگر موافقی داشت؟

آیا فراموش کردید که امام خمینی فرمودند: هرکس رای شورای نگهبان را نپذیرد "مفسد فی الارض" است. و یا تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان مخالفت با اسلام است؟!

آری امام به اعضای این شورا فرموده بودند؛ افرادی که نظر شورای نگهبان موافق میلشان نباشد دست به شایعه افکنی می‌زنند برای همین در ادامه گفتند: شما توقع نداشته باشید که مورد اهانت واقع نشوید. همه می‌‏دانید تا کسی کاری انجام ندهد، کسی به او توهین نمی‌‏کند. توهین برای کسانی است که می‏‌خواهند زنده باشند. هیچ کدام از ما نباید انتظار تعریف را داشته باشیم. باید به حکم خدا عمل کنیم و به این هم کاری نداشته باشیم که چه کسی از این کاری که برای خدا می‏‌کنیم، خوشش می‌‏آید و یا چه کسی بدش می‌‏آید.

آیا این مسئولین و خواص بیانات امام خمینی (ره) درباره بسیج را فراموش کرده اند!؟

(ــ بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

ـ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

ـ بار دیگر تأکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

ـ ملیت که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همة افرادش بسیجی باشند.

ـ در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم.

ـ بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند.

ـ بسیج مدرسة عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

ـ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.

ـ تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.)

آیا فراموش کرده اند که در اکثر وصیت نامه شهدا دفاع از ولایت فقیه ذکر شده است؟!

(شهید سید مرتضی آوینی: «ولایت فقیه برای آنان که در حقانیت اسلام دچار تردید نیستند و در التزام عملی نسبت به آن نیز اهمال روا نمی‌دارند، امری است که تصور آن بی‌درنگ موجب تصدیق است.»

شهید محمد ابراهیم همت: «پیام من فقط این است: در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.»

شهید حمید باکری: «یقین بدانید تنها اعمال شما که مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالی است که تحت ولایت الهی و رسولش و امامش باشد بنابراین در هر زمان و هر موقعیت همت به اعمالی بگمارید که مورد تائید رهبری و امامت باشد.»

و....... )

بیدار شوید ای دوستان، دیگر سکوت جایز نیست، دشمنان درصدد تضعیف کردن روحیه ولایتمداری و نابودی سپر شیعه هستند.

آری سکوت جایز نیست چون دشمنان ما درصدد حذف فرهنگ جهاد و شهادت از جامعه اسلامی هستند و بال سرخ شیعه را نشانه رفته اند، سند ۲۰۳۰ و حذف سرگذشت حسین فهمیده از کتابهای کودکان ما نشانه ای از نفوذ آنهاست.

میگویم سکوت جایز نیست چون دشمنان درصدد از بین بردن فرهنگ انتظار و اعتقاد به منجی هستند و در حال بریدن بال سبز ما می باشند.

بنده با یقین کامل می گویم، سکوت امروز ما، خیانت به اسلام و رسول ا... است. سکوت ما، خیانت به ائمه شیعه و حضرت زهراست. سکوت امروز ما قدمی است در از بین بردن اثر خون شهدای کربلا و شهادت رزمندگانمان. آیا صدای این عمار ولی را نمی شنوید؟!

نویسنده: سید مصطفی میرعرب رضی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه