کاهش 2.5 درصدی هدررفت آب توسط آبفار گلستان/ شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری توانسته است که 2.5 درصد در کاهش هدررفت آب گام بردارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ مسلم محمدی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری توانسته است که 2.5 درصد در کاهش هدررفت آب گام بردارد.

وی تصریح کرد: یکی از چالش‌های بسیار مهم شرکت‌های آب و فاضلاب محدودیت منابع تامین، کاهش نزولات جوی و افزایش بی‌رویه مصرف آب است.

* شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری توانسته است که 2.5 درصد در کاهش هدررفت آب گام بردارد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در خصوص مدیریت مصرف آب ابراز کرد: شهروندان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا در تامین آب دچار مشکل نشویم و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی درراستای مدیریت مصرف آب صورت گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه آب یکی از موهبت‌های الهی است و باید از آن به درستی استفاده شود، خاطرنشان کرد: مدیریت منابع در بخش کشاورزی، صنعت و شرب بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص کاهش هدر رفت آب افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری توانسته است که 2.5 درصد در کاهش هدررفت آب گام بردارد.

* برای آب شرب و لوله‌کشی هزینه گزافی پرداخت شده است/ از آب برای کارهای غیرمتعارف استفاده نکنیم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اذعان کرد: کم مصرف کردن آب ملاک اصلی ما محسوب نمی‌شود بلکه از آب باید به درستی استفاده شود.

محمدی یادآور شد: برای کارهای غیرمتعارف از آب استفاده نکنیم از جمله شستشوی ماشین و یا شستشوی فضای سبز و غیره نباید از آب استفاده کرد زیرا موجب هدر رفت آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه آب صرفا برای شرب مصرف شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه آب به صورت شرب و لوله‌کشی در اختیار شهروندان قرار گیرد هزینه گزافی پرداخت شده است و با توجه به اینکه در فصل تابستان و هوای گرمی که در پیش رو داریم ضروری است که مصرف آب را مدیریت کنیم.

* شهروندان در صورت مشاهده ترکیدگی و شکستگی لوله‌های آب با شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی تماس حاصل کنند

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ترکیدگی و شکستگی لوله‌های آب حتما با شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و عوامل ما تماس حاصل کنند تا نسبت به رفع مشکل قدم برداریم.

محمدی با بیان اینکه آب مایه حیات است، افزود: همه ما موظف هستیم از این نعمت خدادادی به نحو مطلوب استفاده کنیم و نگذاریم این موهبت الهی بیهوده هدر رود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه