10میلیون تومان حاصل جشن نیکوکاری مدارس

زرین نامه: مدير آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول گفت: در جشن نیکوکاری امسال 10 میلیون تومان توسط دانش آموزان و خانواده های آنان به افراد نیازمند کمک شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، محمد پیری در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش سال 91 شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: در جشن نیکوکاری امسال دانش آموزان و خانواده های آن ها مبلغ 10 میلیون ریال کمک کردند که كمك‌هاي مردمي هر مدرسه براي دانش‌آموزان نيازمند همان آموزشگاه هزينه شده است.

وی در خصوص اسكان نوروزي اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها، تعداد 15 آموزشگاه در شهرهاي علي آبادكتول و فاضل آباد آماده اسکان و خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

پیری با قدردانی از حمایت های مجمع خیرین مدرسه ساز، بیان داشت: در سال 91 یکی از دبیرستان های شهرستان علی آباد کتول با همكاري و مساعدت مجمع خيّرين مدرسه ساز هوشمندسازي و چندین مدرسه مقاوم سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول تصریح کرد: برگزاری همایش مجمع خیرین مدرسه ساز در اسفندماه امسال نیز موجبات جذب چندین خیر و کمک های خیریه خوب به مدارس را فراهم نموده است.

پیری از حمایت های رحمت اله نوروزي نماينده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شوراي اسلامي و همكاري شهرداري  با آموزش و پرورش تشكر و از علی اکبر کی پور فرماندار شهرستان و مسئولين شهرستاني درخواست همکاری در رفع مشكل اعتبارات و پرداخت مطالبات  این اداره کرد تا آموزش و پرورش در تحقق اهداف عالي با توكّل بر خداوند متعال موفقيت لازم را كسب نمايد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه