اجرای فرمان آتش به اختیار در جبهه حجاب/ 72 بانوی علی آبادی آماده رزم شدند+ تصاویر

در پی فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب 72 بانوی فعال حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان علی آباد کتول برای اجرای این فرمان به میدان رزم جبهه عفاف و حجاب آمدند.

به گزارش زرین نامه؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ نابرابر تحمیلی، دشمن وارد فضای جنگ جدیدی شد که اینبار نه جسم ها بلکه افکار و عقاید و ایمان ها را نشانه گرفت و در این مسیر به مدد پول و قدرت پیشتازی می کند.

علمداران فرهنگی

اما اینجا نیز جان برکفان انقلاب اسلامی بیکار نمانده اند. آن ها برای مبارزه با دشمنان قسم خورده کشورمان، از بسیاری خواسته های خود دست کشیده اند و رزمنده جبهه جنگ نرم شده اند تا برای دفاع از آرمان های انقلاب، علمدار فرهنگ اسلامی در این میدان باشند.

ظهر بود که حدود 72 بانوی محجبه و فعال فرهنگی- اجتماعی زیر تیغ آفتاب تیر تابستان به گلزار شهدای گمنام علی آباد کتول آمدند تا فرمان آتش به اختیار صادر شده از سوی رهبر معظم انقلاب را به اجرایی کنند.

هوا گرم بود و دما به 44+ درجه می رسید، اما دلواپسی از گسترش بی حجابی و انحراف بانوان شهر اجازه آرامش و نشستن زیر سایه را نمی داد و علیرغم تاخیر در آمدن برخی مسئولین را که وعده همراهی در این طرح را داده بودند، آن ها را نامید نکرده بود چرا که پشتشان به پشتیبانی شهدا گرم بود و نگاهشان به فرمان امام خامنه ای.

atashbekhtiar1

آغاز کارزار در جبهه حجاب

بعد از گذشت حدود30 دقیقه، بالاخره همه ی آن هایی (مسئولین) که وعده داده بودند هم آمدند.

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه عفاف و حجاب، در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در پی اجرای امر آتش به اختیار مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج، دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، حوزه علمیه خواهران شهیده بنت الهدی، امام جمعه شهرستان علی آباد کتول و آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری وارد کارزار فرهنگی شدند.

سرهنگ محمود بیات کوهسار با اشاره به برگزاری چندین جلسه هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای مختلف برای اجرای این طرح، گفت: در این راستا 72 بانوی محجبه بسیجی و طلبه، 18 گروه 4 نفره را برای حضور در 3 نقطه پر تردد خیابان امام رضا (از میدان شهدا تا چهارراه قصر)، جاده سلامت و پارک جنگلی کبودوال شکل دادند تا در ساعات مختلف شبانه روز به ترویج فرهنگ حجاب و امر به معروف لسانی بپردازند.

وی اذعان کرد: دشمن به طور شبانه روزی در حال طرح ریزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی است، بر هیمن اساس این طرح نیز به طور مداوم و در همه ی روزهای سال ادامه خواهد داشت.

بسیجیان به کمک آمدند

دادستان شهرستان علی آباد کتول در اینباره گفت: دشمن در سال های اخیر برای عفت زدایی و برداشتن حجاب از قامت بانوان، به برنامه های خود شدت زیادی بخشیده و تاثیراتی هم روی فرهنگ ما داشته است.

رمضان جمشیدی اذعان کرد: بررسی نوع پوشش بانوان در این سال ها نشان می دهد که فرهنگ غرب روی لباس ها تاثیر گذاشته اما این تغییر سطحی بوده و عقاید دینی و اسلامی مردم هنوز از این تهاجم نرم، متاثر نشده است.

وی با بیان اینکه برای امر به معروف لسانی وارد اقدام عملی شدیم، اذعان کرد: مردم از مردم بهتر می شنوند و چون بسیج از مردم است، به طور قطع اجرای طرح عفاف و حجاب توسط بسیجیان نتیجه بهتری می دهد.

atashbekhtiar1

جمشیدی افزود: حدود 72 بانوی بسیجی جهت اجرای طرح آموزش دیدند و برای آن ها کارت هایی از سوی دادستانی صادر شد که در ساعات مختلف روز با حضور در سطح شهر و نقاط پر تردد بر مبنای «امر به معروف و نهی از منکر» با افراد بی حجاب و بد حجاب ارتباط می گیرند.

امام جمعه شهرستان علی آباد کتول با قدردانی از اجرای این طرح، گفت: علی آباد کتول یک زمانی به قم کوچک مشهور بود و امروز شهری با چنین پیشینه ای، نباید شاهد بی حجابی بانوانش باشد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی اظهار کرد: دشمن امروز به شدت در حال فعالیت علیه فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی است و می طلبد که ما نیز مقابل توطئه های آن ها هوشیار باشیم و به موقع عمل کنیم.

علم فرهنگی مقابل اقدامات ضد فرهنگی

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از بانوانی که در این گرمای تابستان برای حفظ حریم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به خیابان آمدند، گفت: دشمن برای براندازی نظام اسلامی و از بین بردن کیان خانواده ایرانی به شیوه نرم و با ابزار فرهنگی وارد جنگ شده است و ما نیز برای مقابله با آن، باید علم فرهنگی در دست بگیریم تا در مبارزه پیروز شویم.

atashbekhtiar1

با پرچم فرهنگی مقابل عفت زدایی از زنان بایستیم

سیده بیگم شاهرودی رییس حوزه علمیه شهیده بنت الهدی شهرستان علی آباد کتول هم در جمع بانوان فعال فرهنگی حاضر در این طرح گفت: ما بر اساس عقل و منطق باید مقابل طرح خانمان برانداز عفت زدایی از زنان که توسط دشمن مدیریت و اجرا می شود، بایستیم و بانوان ایرانی را از طریق کار فرهنگی در درباره لزوم حفظ حجاب آگاه کنیم و نگذاریم دشمن آن ها را به سرازیری سقوط در گنداب بی حجابی و بی عفتی ببرد.

وی با اشاره به طرح هایی همچون چهارشنبه های سفید که توسط دشمن انجام می شود و روی بانوان ما تاثیر می گذارد، گفت: برای نتیجه بهتر از امر به معروف باید در ارتباط گیری با بانوان بی حجاب و بد حجاب در سطح شهر از شیوه ای درست و کارآمد استفاده کرد و به آن ها آگاهی ببخشید. وقتی مردم از پیامدهای یک موضوع آگاه شوند خود راه درست را انتخاب می کنند.

atashbekhtiar1

زبان و بیان هر بانوی محجبه توپخانه ای فرهنگی در جبهه حجاب

به گزارش زرین نامه؛ اجرای فرمان آتش به اختیار در جبهه ی حجاب با افتتاح ایستگاه عفاف و حجاب در شهر علی آباد کتول آغاز شد و با این حساب زبان و بیان هر بانوی محجبه ی این جبهه به توپخانه ای فرهنگی برای دفاع از حریم خانواده ایرانی در شهرستان علی آباد کتول تبدیل شد که هر برای حفظ همشهریان خود و نقش بر آب کردن نقشه های دشمن، شلیک شود.

گزارش: نرگس تجری

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط:

افتتاح ایستگاه عفاف و حجاب در علی آباد کتول+ تصاویر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه