مردم ایران شایسته خدمت صادقانه هستند

زرین نامه: امام جمعه علی آباد کتول گفت: مردمی که در تمام عرصه های ملی حضور فعال داشته و علیرغم فشارهای سنگین اقتصادی همچنان پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند شایسته خدمت صادقانه مسئولین می باشند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام والمسلمین باقری در آخرین جلسه شورای اداری سال 91 شهرستان علی آباد کتول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان خطاب به مسئولین دستگاه ها بیان داشت: همزمان با پایان سال باید با بررسی اعمال خود بفهمیم تا چه میزان اعمال ما جاودانه و چه میزان برای رفع تکلیف و گزارشکارانه بوده است.

وی اظهار داشت: مردمی که در تمام عرصه های ملی حضور فعال داشته و علیرغم فشارهای سنگین اقتصادی همچنان پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند شایسته خدمت صادقانه مسئولین می باشند.

باقری تصریح کرد: باید همزمان با گزارش عملکردهای اداری پایان سال، عملکردمان را بر اساس نفس خود نیز بررسی و با واکاوی این اعمال برنامه ای جامع تر برای خدمت به مردم آماده کنیم.

وی افزود: ما باید از خود سوال کنیم، در این سال تا چه اندازه به مسایلی نظیر اقتصاد مقاومتی، ترویج حجاب و نماز و خدمت به ارباب رجوع که از منویات مقام معظم رهبری است عمل کرده ایم.

امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه عمر مسئولیت کوتاه است، گفت: همه ما باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم به ما علاقه مند بوده و پس از پایان دوره ی مسئولیت، خلع ما را احساس کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه