هر انتخابات به واسطه بالندگی بیشتر نظام اسلامی، پیچیده تر می شود

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: به موازات پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی در دوره های مختلف، انتخابات کشور، فتنه ها و توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نیز پیچیده تر می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری سال 91 شهرستان علی آباد کتول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: در هر انتخابات کشور تحت تاثیر طوفان های مختلفی قرار می گیرد که وظیفه ما برای مقابله با این طوفان ها مدیریت درست و عقلانی است.
کی پور با بیان اینکه وظیفه مدیران در هر دولت خدمت گذاری به مردم است، تاکید کرد: آلودگی مدیران به گرایشات انتخاباتی و بیان علاقه مندی ها موجب آسیب به آن ها می شود، بنابراین باید بدون ایجاد جوها سیاسی و نادرست در انتخابات حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

وی پیچیده تر شدن فتنه های دشمن را امری طبیعی دانسته و ادامه داد: به موازات پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی در دوره های مختلف، انتخابات کشور، فتنه ها و توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نیز پیچیده تر می شود.

مدیران افسران جنگ اقتصادی هستند

فرماندار علی آباد کتول گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم برنامه ریزی کنند.

کی پور بیان داشت: مدیران اجرایی باید با همکاری و برنامه ریزی درست دستگاه های زیربط خود را در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی اداره کنند.

وی مدیران دستگاه های اجرایی را افسران جنگ اقتصادی دانسته و اظهار داشت: توانمندی مدیران دستگاه های اجرایی، در این جنگ اقتصادی مشخص می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و مدیران باید برای رفع فشارهای اقتصادی مردم تلاش کنند.

کی پور افزود: مردم معتقدند این نظام برخواسته از سیره نبوی است و باید مسئولین نظام در رده های مختلف نیز بر اساس همین سیره عمل کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه