گلستان در صف آخر تخصیص اعتبارات دولتی قرار دارد

 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان در صف آخر تخصیص اعتبارات دولتی قرار دارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، نبی هزارجریبی ظهر پنجشنبه در همایش منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گرگان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا سپر مشکلات مردم هستند.

وی افزود: ما کارپرداز شما مردم هستیم و هر زمان و مکانی از ما بخواهید به مشکلات شما رسیدگی می‌کنیم.

پیگیر برنامه های پیشرفت گرگان هستیم

هزارجریبی اظهار کرد: پروژه هتل ناهار خوران، تله کابین گرگان، شهربازی مدرن، موج‌های آبی و ... از جمله مسائل مربوط به شهر گرگان است که در حال پیگیری آن هستیم.

نماینده مردم اق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله تروریستی به مجلس منجر به شهادت ۱۸ نفر و جانبازی تعدادی شد، تصریح کرد: اگر رشادت مرزبانان کشور نبود ما شاهد بیش از ۱۰۰ مورد از این‌گونه اتفاقات در کشور بودیم.

وی با اشاره به نطق اخیر خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان گلستان که پایه کار آن کشاورزی و دام‌پروری است همیشه در انتخابات حضور پرشوری داشته و رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده اما در تخصیص برنامه و بودجه دولت در صف آخر قرار دارد که این امر زیبنده نیست.

هزارجریبی گفت: شوراها باید ترس را کنار بگذارند و در مطالبه مشکلات مردم بی‌پروا باشند، ما نمایندگان مجلس هم در این مسیر آن‌ها را یاری می‌کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: هزینه‎ شوراهای شهر و روستا باید ریال به ریال بررسی شود و تا مبادا دینی بر گردن شوراها باقی بماند.

وی ادامه داد: در جلساتی که در سطح شهرستان برگزار می‎شود اعضای شوراهای روستا باید حضور داشته باشند تا با نمایندگان و مسئولان شهر خود آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه