تعاونی ها سهم مهمی در اقتصاد شهرستان دارند

زرین نامه: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش: اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان گالیکش مصمم است تا ضمن ایجاد و تشکیل تعاونی ها سهمی مهم در اقتصاد منطقه و شهرستان ایفا نماید.

به گزارش زرین نامه، ایوب هلاکو سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گالیکش ضمن بیان این مطلب گفت: فعالیت در عرصه تعاون بهترین روش در فعالیت های اقتصادی است، بخش تعاون به جهت ظرفیت ها و مزایای مهمی که دارد می تواند در رشد و توسعه اقتصاد ملی و منطقه ای، راه و الگوی مناسبی برای سرمایه گذاران و فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

وی علاوه بر ریشه های اعتقادی کار، به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتقاد به این بخش فصل الخطاب تمام مسئولین بوده و خواستار همکاری تمام دستگاههای اجرایی در ارتقاء سهم اقتصادی در این بخش شد.

هلاکو ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی و دامداری را استعداد بالقوه شهرستان ذکر کرد و گفت: تجربه و مهارت افراد در این بخش ها می تواند در قالب ثبت و تشکیل شرکتهای تعاونی و استفاده از تسهیلات بانکی، عاملی مهم در اشتغال پایدار و کسب درآمد خانوارها باشد، اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان گالیکش مصمم است تا ضمن ایجاد و تشکیل تعاونی ها سهمی مهم در اقتصاد منطقه و شهرستان ایفا نماید.

هلاکو درخصوص شهرک صنعتی گالیکش گفت: ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان گالیکش قابلیت جدیدیست، این شهرک بواسطه قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی و ترانزیتی و حرم مطهر امام رضا ( ع ) و نزدیکی به استانهای خراسان شمالی و رضوی و مرز کشورهای آسیای میانه و افغانستان می توان شرایط خوبی را برای تولید و صادرات کالاهای تولیدی ایجاد نماید.

وی در خصوص جذب سرمایه دراین شهرک صنعتی گفت: از کلیه سرمایه گذاران استانی برای سرمایه گذاری در این شهرک دعوت نموده ایم.

هلاکو در پایان از حمایت های امام جمعه، فرماندار و تعامل خوب دستگاههای اجرای شهرستان تقدیر و تشکر کرد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه