علی آبادکتول آماده پذیرایی خاطره انگیز از گردشگران

زرین نامه: رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی آباد کتول گفت:3 کمپ راهنمای نوروزی و 5 غرفه و بازارچه صنایع دستی برای مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان علی آباد کتول مستقر شدند.

یاسر قندهاری در حاشیه بازدید از کمپ نوروزی و گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: یکی از این کمپ ها در ورودی شرقی جنب پارک جانبازان علی آباد کتول، دیگری دربخش غربی جنب یادمان شهدای گمنام شهر فاضل آباد و کمپی هم در جنگل کبودوال برپا خواهد شد.

وی اظهار داشت: این کمپ ها در راستای دعوت از مسافران به داخل شهرستان و آشنایی آنان با مکان های گردشگری علی آباد کتول می باشد.
قندهاری در خصوص ترویج صنایع دستی شهرستان عنوان کرد: علی آباد کتول دارای 3 غرفه صنایع دستی می باشد که در ایام نوروز به 5 نمایشگاه وغرفه جهت آشنایی و خرید علاقه مندان به صنایع دستی، ارتقاء می یابد.

این مسئول افزود: موزه تاریخ طبیعی در جنگل کبودوال و موزه مردم شناسی واقع در شهرک فرمانداری در ایام نوزوز پذیرای علاقه مندان به موزه می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت تامین رفاه مسافران و گردشگران شهرستان بیان داشت: 2 هتل کانیار و پارمیس، پانسیون اقامتی زمرد، 2 مهمان پذیر رسالت و زرندی و 15 مرکز آموزشی و فضای باز پارک انقلاب و کبودوال آماده خدمات اسکان گردشگران می باشند.

قندهاری در خصوص مراکز درمانی شهرستان بیان داشت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان، بیمارستان بقیه الله الاعظم، 2 داروخانه شبانه روزی و اورژانس 115 در طول ایام نوروز آماده خدمت شبانه روزی می باشند.

وی افزود: گشت شبانه روزی نیروی انتظامی جهت حفظ امنیت گردشگران در 3 منطقه شاخص جنگل کبودوال، دهنه ی محمد آباد کتول و دهنه ی زرین گل فعال می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه