گرفتن «عمارهای انقلاب» طراحی دشمن است/ عده‎ای فتنه 88 را باور ندارند/ جهاد اکبر تنها راه مقابله با آمریکاست

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه و نقشه‎های دشمن باشیم، گفت: دشمن به دنبال تغییر مقدسات انقلاب اسلامی است و تلاش دارد تا در این مسیر «عمارهای انقلاب» را بگیرد.

به گزارش زرین نامه به نقل ازفارس؛ حجت‎الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنج‎شنبه در جمع سوگواران حسینی هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهار کرد: نظام استکباری با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان به متوقف کردن نظام دینی است و پروژه تغییر در مقدسات را کلید زده است تا با ایجاد انحراف و گمراهی به نقشه‎های شوم خود دست یابد.

وی با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی بر لزوم تعقل در وضعیت گذشته و کنونی کشورمان تاکید و تصریح کرد: وضعیت گذشته کشور را مرور کنیم آن زمان برای خریدن سیم خاردار در تحریم اقتصادی قرار داشتیم اما اکنون حرف برای گفتن داریم، دنیای استکبار تحمل دیدن این همه پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارد به همین خاطر دائم در حال طراحی نقشه علیه انقلاب اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: یادآوری گذشته برای تعقل در تاریخ است تا از آن عبرت بگیریم و برای آینده انقلاب اسلامی مصمم‎تر از گذشته گام برداریم.

مصلحی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر اصطلاحات انقلاب اسلامی است، گفت: جایگزینی سلطه و استکبار به جای قدرت‎های جهانی برای این است که گمان کنند جهان با کدخدامنشی آمریکا اداره می‎شود، آنها می‎دانند که هیمنه استکبار شکسته برای همین به دنبال نقشه و توطئه هستند.

وی تغییر در مقدسات انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف دشمنان خواند و بیان کرد: عده‎ای با برگزاری یادواره شهدا مخالف هستند در برخی از استان‎ها متاسفانه برخی مسوولان با تشییع شهدای گمنام مخالفت کردند اینها نشانه چیست اینکه عده‎ای مرعوب نقشه‎های دشمن شدند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تغییر شخصیت‎های نظام از دیگر حربه‎های دشمن است، گفت: کسانی که سینه‎چاک انقلاب بودند تحت‎تاثیر جنگ روانی دشمن قرار گرفته و گاهی در زمین آنها بازی می‎کنند دشمن به دنبال خنثی کردن چنین افرادی است.

مصلحی؛ جهاد اکبر را تنها راه مقابله با آمریکای جنایتکار دانست و تاکید کرد: عده‎ای قدرت نه گفتن به آمریکا را ندارند، ما در مکتب عاشورا یاد گرفتیم که در مقابل دشمن سر خم نکنیم همان کاری که امام حسین (ع) به ما آموخت.

وی به تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: صدام با میلیاردها تومان پول که از سوی استکبار مورد پشتیبانی قرار گرفت تا انقلاب اسلامی را از پای درآورد اما به لطف الهی و رشادت رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر به پیروزی بزرگی دست یافتیم و درس مقاومت و ایثار را به الگوی جهانی تبدیل کردیم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه باید از تاریخ عبرت بگیریم به ماجرای طلحه و زبیر اشاره و تصریح کرد: اینها زمانی در رکاب امام خود بودند اما بعدها رنگ عوض کردند و جنگ جمل را به راه انداختند، سران فتنه هم به این سرگذشت دچار شدند و در سال 1388 بر آتش فتنه دمیدند و از مسیر انقلاب منحرف شدند اما هنوز عده‎ای فتنه 88 را باور ندارند.

مصلحی با اشاره به اینکه باید افراد حزب‎اللهی تقویت و حمایت شوند، گفت: دشمن به دنبال تغییر مقدسات انقلاب اسلامی است و تلاش دارد تا در این مسیر «عمارهای انقلاب» را بگیرد باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه