درس "همنوع دوستی" خانم معلم گلستانی/ کانکسی که از سوی مدارس بدون سرانه گنبد اهدا شد+تصاویر

بانوی فرهنگی گنبدی با جمع‌آوری كمك از همكاران خود و مردم شهرستان 3 كانكس مسكونی و یك كامیون لوازم مورد نیاز را به همراه همسر خود در بین زلزله‌زدگان توزیع کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از کلاس بیست؛ زلزله و یا هر حادثه ای که در جایی از کشورمان رخ می دهد همه اقشار مردم برای کمک به آسیب دیدگان پیش قدم می شوند .

نیروهای امدادی تا سپاه و ارتش و بسیج مردمی به کمک به مردم می شتابند  تا ضمن کاهش خسارات مرهم دردی بر آلام حادثه دیدگان شوند.

در این میان فرهنگیان همواره در صف اول رسیدگی و کمک هستند، آنجا که دردی را می بینند سینه پر از درد آنها نیز برای همنوعان خود می تپد و خود را فراموش میکنند .

هرچند این مرام معلمان ایثار گر این مرزو بوم است؛ آنجا که برای همدردی با دانش آموزش سر می تراشند و کلیه اش را اهدای میکند و برای نسوختن پروانه های کوچک، خود بر بخاری های غیر استاندارد می اندازند و پرپر می شوند .

فرهنگیان و دانش آموزان استان  گلستان نیز  از همان ساعات اولیه همدل و یکصدا مهرورزی های خود را آغاز کرده اند تا آنجا که یکی پاداش های خود را تقدیم و می کند و دانش آموزی که تربیت شده درس همین معلمان ایثار گر ایت قلک خود را می شکند و تمام پس انداز های خود را به همسالان خود اهدا می کند .

امروز نیز مطلع شدیم خانم معلم اهل شهرستان گنبد عشق معلمی خود را نثار مردمان کرمانشاه کرده و با جمع آوری کمک های فرهنگیان و مردمان نوع دوست این شهرستان تعدادی کانکس و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را دربین آنان توزیع کرده است.

IMG 0036

" پرستو عربی بانوی" فرهنگی شاغل در دبیرستان‌های گنبدكاووس، در این خصوص گفت: در ابتدا قصد داشتیم كمك‌هایی را به اتفاق همسرم با وسیله شخصی خود در بین زلزله‌زدگان توزیع كنیم اما همكاران و بستگان از این تصمیم آگاه شدند و حجم كمك‌ها گسترش پیدا كرد طوری كه سه كانكس مسكونی و 35 چادر و 110 تخته پتو و اقلامی نظیر برنج، خرما، كنسرو، شیر خشك، وسایل بهداشتی و لبنیات، كیك و كلوچه، كلاه و لباس بچه‌گانه و.... حاصل همكاری نیكوكاران گنبدی شد.

 وی افزود: اقلام را بسته‌بندی كردیم و با یك كامیون و همچنین وسیله شخصی به اتفاق همسرم عازم كرمانشاه شدیم.

این بانوی فرهنگی تصریح کرد: با حضور در سرپل ذهاب و روستاهای محروم این شهرستان از نزدیك بسته‌ها را توزیع كردیم و مورد لطف و ابراز احساسات بی نظیر مردم زلزله زده واقع شدیم كه وصف‌ناپذیر است .

عربی تصریح کرد: از این كه توانستم به وظیفه‌ای كه همكاران خیر و نیكوكاران شهرستان برعهده‌ام گذاشته‌اند، برآیم، خداوند را شاكرم. ان‌شاء ا.... با تشویق‌های همكاران محترم و اعلام آمادگی بیشتر خیرین شهرستان مجدداً نیز در این راستا اقدام خواهیم كرد.

khayerinf 21

وی از خیرین شهرستان بخصوص فرهنگیان،خانم ها محبوبه نوذری، هاجر باقری، صدیقه رجبی و بازاریان نگین ملبوسی، و آقای صادق زینلی ،ستاد دانشگاه و بسیاری از فرهنگیان كه با كمك و حمایت خود در این اقدام گام مؤثری داشتند،‌ تقدیر و تشكر كرد.

این بانوی فرهنگی همچنین تأكید كرد: در اهداء كانكس‌ها نیز با توجه به نقشی كه گروه‌های مختلف خیرین داشته‌اند گفت: یك كانكس به نام مدرسه مهر و فرهنگیان گنبدكاووس، كانكس دیگر به نام خوشه مراوه‌تپه مستقر در گنبد و سومی نیز به نام خواهران هیئت زنبیه گنبد نامگذاری شده است.

تصاویری از حضور این بانوی فرهنگی در مناطق زلزه زده کرمانشاه و توزیع اقلام اهدایی را در ادامه مشاهده می کنید.

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه