مرگ صهیونیسم با غصب  قدس به عنوان پایتخت، نزدیک تر شد/ برخی سیاسیون روز دانشجو را با روز امریکا دوستی اشتباه گرفته اند

امام جمعه موقت شهرستان علی آباد کتول گفت: با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی توسط ترامپ دیوانه، نه تنها پیروزی برایشان حاصل نخواهد شد، بلکه زمان مرگ این رژیم نامشروع نزدیک تر خواهد شد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام حسینعلی دشتی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز علی آباد کتول، با تاکید بر لزوم ایستادگی مقتدرانه مقابل دشمنان و کفار، بیان کرد: برخی سیاسیون برخلاف آیات قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص)، مقابل مسلمین سرسخت و در ارتباط با کفار و دشمنان، مهربان و نرمخوی هستند.

وی با اشاره به دیگر شاخصه مسلمان پیرو پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: گذشت و فداکاری در زندگی، عبادت خالصانه و بندگی و تواضع در برابر خداوند متعال، کار برای کسب رضایت خدا و داشتن چهره نورانی به واسطه تواضع و بندگی از ویژگی های مسلمان واقعی است، لذا به عنوان یک مسلمان باید در زندگی خود بنگریم کدام یک از این ویژگی ها در ما وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به 19 آذر، روز شکل گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: گلایه هایی از شورایوعالی انقلاب فرهنگی به ریاست آقای روحانی در بحث سند 2030 داریم که آنطور باید و شاید در این زمینه اقدام نکرد. البته امیدواریم در خصوص سایر مشکلات فرهنگی موجود در جامعه، قدم های استواری بردارد.

حقوق بشری که بشر از آن بی بهره است

دشتی زاده همچنین 19 آذر، روز حقوق بشر اشاره کرد و گفت: می گویند روز حقوق بشر، اما کدام بشر که مردم یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و ... را شامل نمی شود! ظاهراً تنها مردم امریکا و اروپا بشر هستند. امروز تنها سیاسیون از این مناسبت در سخنان خود استفاده می کنند و تنها کسی که از آن بهره ای نمی برد، همان بشر است!

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی به مناسب ولادت پیامبر اعظم (ص)، وحدت، یکپارچگی و انسجام را از لوازم وحدت دانست و اذعان کرد: اگر چه انگشتان یک دست اندازه ها و کارایی های مختلفی دارند، اما این انگشتان باید مقابل دشمن، یک مشت باشد تا پیروز شود.

روز دانشجو روز استکبار ستیزی است

دشتی زاده همچنین با اشاره به 16 آذر، روز دانشجو، تصریح کرد: وقتی آقای نیکسون معاون رییس جمهور وقت امریکا در سال 1332 می خواست مدال افتخار خود را از دانشگاه تهران دریافت کند، 3 دانشجو برای مقابله با او شهید شدند، حال چه شده، سیاسیونی که باید از در این روز با دانشجویان از آن ایستادگی مقابل استکبار و امریکا سخن بگویند، حرف هایی می زنند که موافق نظر این دولت مستکبر است!

شکست های پی در پی جبهه استکبار

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ترامپی که به گفته خودش دیوانه ای بیش نیست، قدس را به عنوان پایتخت رژیم نا مشروع صهیونیستی اعلام کرده است، گفت: شکست مفتضحانه امریکا و اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه با لبنان، جنگ 22 روزه و ۱۱ روزه در نوار غزه، جنگ در سوریه برنامه ای از پیش تعریف شده برای معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیلی بود که اصلاً ماهیت قانونی ندارد.

دشتی زاده با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که آن ها می خواستند جسمی نحیف از اسلام را مقابل اسرائیل قراردهند، خاطر نشان کرد: آن ها نمی دانستند که تیم تخصصی متشکل از رزمندگان اسلام همچون زینبیون، فاطمیون، قدس و... به رهبری یک فوق تخصص یعنی امام خامنه ای مقابلشان قرار خواهد گرفت که غده سرطانی داعش را جراحی کرده و ان شالله به زوده هم به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

زمان مرگ اسرائیل نزدیک است

امام جمعه موقت شهرستان علی آباد کتول اذعان کرد: امریکا و همپیمانانش پس از شکست های پی در پی در مقابل ایستادگی مردم غیرتمند یمن مقابل عربستان با وجود فقر زیاد، شکست در مساله قطر، اقلیم کردستان عراق، اقدام عجیب گروگانگیری نخست وزیر لبنان، مساله رییس جمهور مخلوع یمن، حال موضوع پایتخت اسراییل که اصلا موجودیت ندارد، را علم کرده اند اما یقین بدانند که عدو شود سبب خیر و به گفته مقام معظم رهبری، اسراییل نابود خواهد شد و با این اتفاقاتی که رقم می زنند، تنها زمان مرگ این رژیم غاصب را نزدیکتر کرده اند.
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه