همایش آشنایی با فنون جدید صنعت زنبورداری در گلستان

نخستین همایش ارتقاء سطح علمی و دانش فنی صنعت زنبورداری گلستان با حضور 350 زنبوردار این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ همایش ارتقاء سطح علمی و دانش فنی صنعت زنبورداری گلستان با حضور حسین یگانه راد، محقق، پژوهشگر و زنبوردار ایرانی ساکن کانادا و عضو انجمن های زنبور درمانی و آپی ماندیا آمریکا، در راستای ارتقاء سطح علمی زنبورداران و آشنایی با فنون جدید زنبورداری در زمینه پرورش ملکه و زنبور عسل و مقابله با بیماری ها در سالن علامه جعفری واحد علی آباد کتول برگزار شد.

علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در حاشیه برگزاری این همایش گفت: باید با استفاده از تمام توانایی و امکانات از عرصه شعار و دانش تئوری به سمت عملیاتی کردن رخدادها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ترویج علم یعنی بیان مفاهیم تخصصی علمی به زبانی قابل فهم برای همه، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم علم مرتبط با زنبورداری و یافته های جدید در این زمینه را با همکاری جهاد کشاورزی منتشر کنیم.

اسفندیاری مقدم این همایش ها را گامی مهم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت بار علمی علاقه مندان و شاغلان حرفه زنبورداری دانست و تاکید کرد: باید از سرمایه‌ها، منابع انسانی کشور و محصولات زراعی و دامی در راستای دستیابی به رشد اقتصادی کشور حمایت کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با تاکید بر لزوم برنامه محوری، خاطر نشان کرد: جهان امروز بر اساس برنامه حرکت می‌کند و کشور نیز نباید از این قافله عقب بماند. اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی به راه خود ادامه دهیم، به طور قطع به دستاوردهایی فراتر از اهداف چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور دست می یابیم.

DSC 0073

DSC 0067

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه