ضعف فرمانداری علی آباد کتول در اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر

درحالی که بسیاری از شهرها در تکاپوی جشن های انقلاب اسلامی هستند و نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها به عنوان یکی صاحب منصب های انقلاب اسلامی درحال برگزاری نشست های خبری برای اطلاع رسانی عملکردشان هستند، فرماندار شهرستان علی آباد کتول در خواب غفلت مانده است.

به گزارش زرین نامه؛ انقلاب اسلامی نماد پیروزی جبهه حق و شکست سخت جبهه باطل است که از آن به عنوان مهمترین معجره قرن یاد می شود.

انقلاب بزرگی که پس از تحمل سال ها خفقان، ظلمت و هزاران جان فشانی در بهمن 57 به پیروزی رسید.

از آن پس، ۱۰ روز سرنوشت ساز بهمن ماه آن سال، یعنی زمان ورود امام خمینی (ره) به کشور تا پیروزی قطعی انقلاب اسلامی (12 تا 22 بهمن ماه)، به دهه فجر نام گرفت. روزهایی که سال هاست به عنوان نماد قیامی مردمی برای حکم فرمایی اسلام شناخته می شود و در کنار جشن های گرامیداشت مربوط به آن، دستاوردهای ادامه دار این قیام بزرگ در هر سال به اطلاع مردم رسانده می شود.

بسیاری از افراد هنوز خاطرات تلخ و شیرین آن روزها و خون هایی که برای تصاحب هر صندلی مدیریتی در انقلاب اسلامی داده شد، در یادشان هست و بسیاری از خانواده ها هم هنوز زخم هایشان را با دیدن و شنیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی مرحم می بخشند و با همین پشتوانه که انقلابشان اثر بخش بوده، هنوز حاضرند فرزندانشان را برای حفظ این انقلاب و آرمان هایش راهی میدان های نبرد، حتی در خارج از مرزهای کشورمان کنند.

این تکاپوی مردم برای اطلاع از عملکرد یکساله انقلاب اسلامی که خود پایه گذارش بودند، قابل پذیریش است و وظیفه و تعهد دولت برای اطلاع رسانی عملکردش به عنوان قوه مجریه که امکانات وسیعی از این نظام در اختیارش بوده، دوچندان است.

بی تفاوتی در اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی

در علی آباد کتول هم که یکی از شهرستان های انقلابی استان گلستان است و از آن به عنوان قُم کوچک یاد می شود، چنین انتظار می رود که فرماندارش به عنوان نماینده عالی دولت، دستاوردهای انقلاب اسلامی در این منطقه را به شیوه های درست اطلاع رسانی کند که از مهمترین این شیوه ها، استفاده از توان رسانه هاست. اما با این حال، در کمتر از 3 روز باقی مانده به آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، فرماندار تازه کار این شهرستان هنوز برنامه جشن های مردمی و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی حوزه استحفاظی خود را به رسانه ها اعلام نکرده است!

در آستانه ورود به سال چهلم پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از دشمنان قسم خورده نظام با توطئه ها و آشوب های مختلف به دنبال آن هستند که مردم نتوانند این روزها را جشن بگیرند.

لزوم تجدید نظر در تعامل با رسانه ها 

آن ها در داخل و خارج از کشور با نواختن طبل یأس و ناامیدی در جامعه ما، به دنبال به چالش کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و عدم اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی دولت در هر جایگاهی، موجب ایجاد ابهام ها و شبهات می شود، لذا در این ایام باید از ظرفیت تبلیغات درباره توانمندی های نظام اسلامی در رسانه ملی و رسانه های معتبر که مورد رصد دشمنان هست، به طور هوشمندانه و خلاقانه بهره گرفت.

رسانه ها بازوان اصلی نظام، رکن چهارم دموکراسی و مبارزین مقدم جبهه فرهنگ و اطلاع رسانی هستند، که نباید دستاویز سلیقه های شخصی و سیاسی شوند. در حالی که امروزه بیگانگان با جنگ رسانه ای خود به دنبال تضعیف و تحریم رسانه های داخلی هستند، آیا نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول نباید عملکرد فعلی خود را در تعامل با رسانه ها و افکار عمومی مورد ارزیابی قرار دهد؟!

به قلم نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه