دعوت فرماندار علی آباد کتول از مردم برای حضور در یوم الله 22 بهمن

فرماندار علی آباد کتول از آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان برای حضور گسترده و پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن هدایتی کتولی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر مبارک انقلاب اسلامی، یادآور خاطره میلیون ها انسان پاک، هزاران شهید و امام شهیدان است که در کوران تاریخ برای برپایی حکومت اسلامی به پا خواستند و در این راه از جان و جال خود گذشتند.

هدایتی با تاکید بر وظیفه مهم همه ی ما برای حفاظت از آرمان های بلند انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به شرایط خاص امسال، حضور مردم در راهپیمایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که دعوت می شود مردم ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی شهرستان علی آباد کتول به سهم خود در یوم الله 22 بهمن حضوری حداکثری و گسترده داشته باشند.

فرماندار علی آباد کتول حضور حماسی مردم در این راهپیمایی را مشت محکمی بر دهان دهان یاوه گویان و استکبار جهانی به ویژه امریکا دانست و خاطر نشان کرد: ما با حضور گسترده در این صحنه ملی باری دیگر پایبندی خود به آرمان های بلند انقلاب اسلامی را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه