آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی امام خمینی (ره) علی آباد کتول+ تصاویر

خوابگاه دانشجویی شهید «محمود شیخ هدایتی» دانشکده فنی پسران امام خمینی (ره) علی آباد کتول به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی پسران امام خمینی (ره) علی آباد کتول با حضور ربیعی معاون استاندار گلستان، چند تن از مدیران استانی، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه، قره خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،هدایتی کتولی فرماندار، مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از خانواده معظم شهدای این شهرستان برگزار شد.

سید مرتضی نصرتی رییس دانشکده امام خمینی (ره) درباره این پروژه گفت: این خوابگاه دانشجویی با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع و اعتباریک میلیارد و 700 میلیون تومان بعد از گذشت 8 سال و توقفی4 ساله، به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نامگذاری این خوابگاه دانشجویی، اظهار کرد: پروژه آماده بهره برداری بود و ما به دنبال انتخاب یک اسم برای آن بودیم. تصمیم بر این بود که از میان ۱۱ دانشجوی شهید شهرستان نام یکی را انتخاب کنیم.

نصرتی ادامه داد: در میان این شهدای گرانقدر، تنها شهید محمود شیخ هدایتی دانشجوی رشته فنی بود و بر این اساس نام این بزرگوار برای خوابگاه دانشجویی این دانشکده فنی انتخاب شد.

وی افزود: هنگام آماده سازی جایگاه کتوجه شدیم که سالروز شهادت شهید شیخ هدایتی در ایام دهه مبارک فجر (20 بهمن) است که از این اتفاق و همزمانی، همه ی ما را متاثر شده بودیم.

به گزارش خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی، در این مراسم که با افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و طرح های تولیدی اشتغالزای علی آباد کتول به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود، از سند ثبت 7 اثر میراث غیر منقول این شهرستان در فهرست آثار ملی کشور با حضور کریمی رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان رونمایی شد.

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

eftetah1

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه