جشنواره رسانه و شهروند برگزار می شود / انتقاد از دیده نشدن رسانه ها در بودجه 97 شهرداری گرگان

نایب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان از برگزاری جشنواره رسانه – شهروند خبر داد و گفت : برای معرفی شهر گرگان یکی از بهترین ابزارها حضور موثر رسانه ها و برگزاری" جشنواره رسانه – شهروند" است تا بتوانیم ظرفیتهای شهر را به رخ بکشیم.

به گزارش زرین نامه به نقل از پاسرو؛ جواد عموزاد نایب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان عصر شنبه 18 فروردین ماه در جلسه کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان با اصحاب رسانه و روابط عمومی ها اظهار کرد: بطور جدی رسانه ها از سالهای 89 به این طرف در بحث مدیریت شهری و شورای اسلامی ورودی انتقادی و موشکافانه داشتند و هر چه جلوتر آمدیم این فضا با آمدن سایتها و فضای مجازی پررنگ تر شد .

عموزاد افزود : متاسفانه طی این سالها شورای شهر گرگان و شهرداری نتوانستند به صورت قاعده مند و هدفمند با رسانه ها ارتباط برقرار کنند و عمده اخبارهای تولیدی از این حوزه توسط ارتباطات فردی هر کدام از اعضای شورا با رسانه های خاص بود .

وی با انتقاد از عدم گنجاندن رسانه ها در بودجه سال 97 شهرداری گرگان گفت : از 8 میلیارد بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان 2.5 میلیارد تومان به بحث بسکتبال اختصاص پیدا کرد اما نقش رسانه ها و تاثیری که بر فرهنگ سازی و آموزش شهروندان دارند، مغفول مانده است .

71

نایب رئیس خانه مطبوعات استان گلستان ادامه داد: در بحث گردشگری شهر گرگان یک نکته مهم امنیت گردشگران است که معمولا خانواده ها مکان های امن مانند تپه نورالشهدا را که هم مکان تفریحی ، هم زیارتی و هم معنوی است، برای گردش انتخاب می کنند و حتی کسانی که به کوهنوردی می روند به دلیل امنیت بالای این منطقه ماشین خود را پارک کرده و با خیال راحت تا ساعت ها کوهنوردی می کنند.

عموزاد به مقدمات ساخت پارک پسماند در کوی هزارپیچ گرگان اشاره کرد و گفت : امید است شهرداری گرگان با ارائه یک طرح گردشگری مناسب بتواند از ظرفیت بالای ورودی غربی شهر گرگان استفاده کند.

وی در پایان ابراز داشت: با هماهنگی که با خانم عبداللهی رئیس شورای شهر گرگان صورت گرفت قرار شد در شش ماهه ابتدایی سال یک دوره کارگاه آموزشی شهروند – رسانه و همچنین جشنواره رسانه و شهروند با محوریت خانه مطبوعات و حمایت شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شود.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه