پروژه آبرسانی روستای برفتان بهره برداری شد+ تصاویر

پروژه آبرسانی روستای برفتان با مشارکت بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ پس از سال ها کم آبی و بی آبی در روستای برفتان، پروژه آبرسانی این روستا به همت بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان گلستان انجام و اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

رضا شریفی رییس شورای اسلامی روستای برفتان در آیین بهره برداری از این پروژه با قدردانی از همت بسیج و مسئولان شهرستان علی آباد کتول گفت: اهالی روستای برفتان در فصول مختلف به ویژه فصل گرما با مشکل جدی کمبود آب مواجه بوده و در برخی روزها حتی تا ۲۴ ساعت هم با قطعی آب مواجه می شدند که تحمل آن بسیار سخت بود.

سرهنگ حسن ملک حسینی مسئول بسیج سازندگی استان گلستان در این مراسم گفت: بسیج سازندگی در سال های اخیر پروژه های زیادی را در زمینه آبرسانی آغاز کرد که در این راستا پروژه هایی در 20 روستا از شهرستان های مراوه تپه، گنبد کاووس و علی آباد کتول در حال اجرا و بهره برداری است.

سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج و سپاه پاسداران همیشه و در همه جا حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده، اظهار کرد: پروژه های پیشرفت و آبادانی در علی آباد کتول نیز در همین راستا و همچنین محرومیت زدایی از چهره روستاهای این شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری ادارات مختلف در اجرای پروژه آبرسانی به روستای برفتان، گفت: مردم این روستا سال ها در زمینه آب آشامیدن مشکل داشتند، که امروز به یاری خداوند و همت بسیج سازندگی و همکاری ادارات مختلف به ویژه آب و فاضلاب روستایی، این مشکل مرتفع شد.

مهدی شکیبافر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان هم اظهار کرد: از سال گذشته کار در روستاهایی علیرغم وجود زیربنای اولیه، مشکلاتی در زمینه اتمام پروژه ها وجود داشت را با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی روستای برفتان اولین پروژه قابل بهره داری با مشارکت شرکت آب و فاضلاب روستایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، گفت: این پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیون تومان آغاز شد که حدود نیمی از آن تخصیص یافت و باقیمانده آن از محل اعتبارات داخلی آب و فاضلاب روستایی استان و بسیج سازندگی تامین شد.

شکیبافر افزود: ما حدود یک میلیارد تومان تفاهمنامه کار مشترک با قرارگاه پیشرفت و آبادانی داریم که با هدف رفع محرومیت از چهره روستاهای استان در حال انجام است.

حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران همواره همراه دولت برای اجرای پروژه های مختلف و پیشرفت و آبادانی کشور بوده است.

وی افزود: این پروژه نیز یکی از همین پروژه هاست که ثمره ی آن را مردمی احساس می کنند که سال ها سختی و مشقت بی آبی را تحمل کرده اند.

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور، تاکید کرد: برای قطره قطره آبی که به فاضلاب ریخته می شود، باید پاسخگو باشیم، لذا باید همه ی ما در مصرف آب صرفه جویی کنیم. 

IMG 4262

رضا شریفی رییس شورای اسلامی روستای برفتان

baraftan1

سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول

baraftan1

مهدی شکیبافر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

baraftan1

baraftan1

سرهنگ حسن ملک حسینی مسئول بسیج سازندگی استان گلستان

baraftan1

حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

baraftan1

انتهای پیام/