تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان / ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی گلستان وصول شد

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی گلستان وصول شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان از تشکیل کمیته بررسی معوقات بانکی در استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: دادستان مرکز استان، شورای هماهنگی بانک‌ها و اداره اطلاعات از اعضای این کمیته هستند.

وی افزود: اعضای این کمیته، لیست بدهکاران بانکی را بررسی و پس از دعوت از بدهکاران دانه درشت، آنان را به پس دادن معوقات مکلف می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی که به اسم سرمایه‌گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده‌اند، در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: سال گذشته با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان ،بیش از 100 میلیارد تومان از معوقات بانکی سال گذشته وصول شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: این میزان وصولی نسبت به سال پیش از آن در استان گلستان 21 درصد بیشتر است.

هاشمیان افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

هاشمیان از ایجاد شعب تخصصی به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران امسال خبر داد و گفت: این شعب در دادگاه‌ها و دادسراهای سراسر استان تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی‌تر به پرونده‌هایی که یکی از طرفین آن واحد های تولیدی و سرمایه‌گذاران هستند دوره آمورزشی آشنایی با فضای کسب و کار نیز برای قضات این شعب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه