اولویت با استیضاح وزیر کشور و آموزش و پرورش نیست/ آخوندی و شریعتمداری به مجلس بیایند با رای بالاتری استیضاح می شوند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در گام بعدی وزیر راه هم اگر به مجلس بیاید استیضاح شده و برکنار می شود و پیشنهاد ما به اقای روحانی این است که قبل از اینکه مجلس دست به استیضاح این دو وزیر بزند، خود تغییراتی در کابینه دولت بدهد و این وزرا را برکنار کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از دانا؛ حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و نماینده مردم سبزوار در خصوص استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد در مجلس اظهار داشت: استیضاح کرباسیان انجام شد و این در حالی است که استیضاح سه وزیر دیگر یعنی اموزش و پرورش، وزیر راه مسکن و شهرسازی وزیر کشور و وزیر صنعت هم در دستور کار قرار دارد و نمایندگان پیگیر آن هستند.

وی در ادامه افزود: موضوع اول کشور و خواست مردم استیضاح وزیر آموزش و پرورش و یا وزیر کشور نیست بلکه اوضاع اقتصادی اولویت کشور است.

نماینده مردم سبزوار همچنین تاکید کرد: اقای ربیعی و اقای کرباسیان با استیضاح رفتند و به جرات می گوییم اگر وزیر صنعت به مجلس بیاید با رای بالاتری استیضاح می شود.

مقصودی در ادامه گفت: در گام بعدی وزیر راه هم اگر به مجلس بیاید استیضاح شده و برکنار می شود و پیشنهاد ما به اقای روحانی این است که قبل از اینکه مجلس دست به استیضاح این دو وزیر بزند، خود تغییراتی در کابینه دولت بدهد و این وزرا را برکنار کند.

وی در خصوص دلایل وزیر صنعت اظهار داشت: اوضاع نا به سامان واردات خودرو، موضوع گمرک ها و مشکلات آنها، قیمت های نجومی خودرو و ... از دلایل استیضاح وزیر صنعت است در ماه های اخیر بیشترین افزایش قیمت های سرسام اور در حیطه کاری وزیر صنعت بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه