صدور210 پروانه فعالیت برای هیات های مذهبی گرگان / هیات های تراز انقلاب باید بیدارگر باشند / ایستگاه های صلواتی گرگان ساماندهی می شود

رئیس شورای هیات مذهبی گرگان گفت:هیات های مذهبی تراز انقلاب باید با عملکردی وحدت بخش بیدارگر جامعه در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ علی اسدی رئیس شورای هیات مذهبی گرگان در حاشیه بیستمین جلسه گرهمایی مسئولین و اعضای هیات های مذهبی شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: از میان حدود 400 هیات مذهبی گرگان تاکنون برای 210 هیات مذهبی در شهرستان مجوز و پروانه فعالیت صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست مسئولین و دست اندرکاران هیات های مذهبی در گرگان گفت: این نشست به مناسبت چله انقلاب اسلامی و نقش هیات های مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

رئیس شورای هیات مذهبی استان گلستان تصریح کرد: برنامه ریزی شده است با شعار "هر هیات یک سنگر اجتماعی " رویکرد فعالیت های هیات مذهبی به سمت فعالیت در جهت کاهش آسیب های اجتماعی پیش برود .

وی با تاکید براینکه کارکرد هیات فقط فرهنگی و مذهبی نیست گفت: هیات های مذهبی می توانند در امور اجتماعی همچون جلوگیری از طلاق ، اعتیاد ، کاهش بیکاری و ... موثر باشند.

اسدی ، گفت: هیات های مذهبی تراز انقلاب باید با عملکردی وحدت بخش بیدارگر جامعه در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی باشند .

رئیس شورای هیات مذهبی با بیان گلایه از نمایندگان مجلس و تیم اقتصادی دولت ، افزود : با تمام مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد و هیات های مذهبی هم همچون مردم با مشکل مواجه هستند ، اما باید برای توانمندسازی جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی سطح شهر ساماندهی می شود ، گفت : آن دسته ازهیات های مذهبی که می خواهند در این حوزه فعال باشند می توانند برای دریافت مجوز های لازم به سازمان تبلیغات مراجعه نمایند .

اسدی تصریح کرد : با توجه به مصوبه ستادشئون فرهنگی زمان پایان مراسم های مذهبی ساعت 24 اعلام شده و از هیات های مذهبی خواست به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و نسبت به خاموش کردن سیتم صوتی اقدام نمایند .

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه