عده‌ای به امام اصرار می کردند که اروند را بدهید تا جنگ تمام بشود/ آمریکا 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد اما شکست خورد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان اینکه برخی در زمان جنگ به امام اصرار می کردند که اروند را بدهید تا جنگ تمام بشود عنوان کرد: امام از یک وجب خاک ایران عقب ننشست چرا که یک وجب از خاک ایران قابل جدا شدن نیست و خدا میخواهد این انقلاب تداوم پیدا کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از دانا؛ صبح امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم روز سرباز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در این مراسم ضمن تجلیل از مقام سرباز اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد هیچ یک از نظریه پردازان ذنیا باور نمی کردند که بعد از سه قرن یک کشور انقلاب دینی کند.

وی افزود: از قرن هفدهم تمام نخبگان دنیا و کشورهای استکباری به اجماع رسیده بودند که با دین مبارزه کنند یعنی دین فقط در حوزه فردی جوامع بشری کاربرد داشته باشد و وارد بقیه حیطه ها نشود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش غرب در جهت از بین بردن نقش دین در جوامع یادآور شد: این کشورها در اواسط قرن بیستم به این نتیجه رسیدند که نهایت تا آخر قرن بیستم چیزی به نام دین حتی در زندگی فردی هم نباشد، اما در همین دوران فردی در ایران بزرگترین حکومت مدافع و دست نشانده آمریکا را سرنگون کرد.

سردار سپهر با تأکید بر اینکه امام خمینی رهبری دینی این انقلاب بوده و آن را هدایت می کردند عنوان کرد: غربی ها و ایادی آنها گمان می کردند با یک کودتا می توانند این نظام را سرنگون کنند اما تا کنون پنج کودتای آنها در کشور برای سرنگونی نظام ناکام مانده است.

وی ضمن اشاره به ترور شخصیت های سیاسی کشور در برهه کوتاهی بعد از پیروزی انقلاب تصریح کرد: دست نشانده های استکبار در ایران حتی ظرف مدت کوتاهی رهبران سیاسی معنوی دینی انقلاب را ترور کردند اما باز هم انقلاب سرنگون نشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: هر نظام نو پایی که در مدت کوتاهی این تعداد از رهبران سیاسی اش ترور شده بودند قطعاً نابود می شد اما انقلاب اسلامی سر پا ماند؛ منافقان شروع کردند با ترور آحاد جامعه انقلاب را سرنگون کنند اتفاقات زیادی افتاد تا جایی که بنی صدر یک نفوذی به سمت ریاست جمهوری رسید.

سردار سپهر با اشاره به اینکه بنی صدر خیانت های بزرگی به انقلاب و کشور کرد بیان داشت: خیانت بنی صدر بزرگ بود اما امام بارها گفتند با ریاست جمهوری بنی صدر مخالف بوده اما به خاطر رای مردم به او بنی صدر را در این مسند قبول می کند.

وی به جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران اشاره کرده و گفت: کار دشمنی استکبار با ایران تا جایی ادامه پیدا کرد که جنگ جهانی علیه ایران به راه افتاد و برای اولین بار بعد از یک دهه همه کشورها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با همدیگر متحد شدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: آنها سعی کردند ظرف کوتاه ترین مدت در این جنگ نا برابر که سلاح هم نداشتیم و نیروهای نظامی ما از هم پاشیده بود کشوری که فرماندهی ارتش خود را از دست داده و حتی خزانه کشور خالی بود این انقلاب را سرنگون کنند اما به خواست خدا انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرد.

سردار سپهر همچنین گفت: قبل از انقلاب هرگاه قدرت های بزرگ یک تشر به ما زدند گوشه ای از خاک ایران را جدا کردند و این تجربه تلخ برای ایران بود تمام هرات افغانستان پاکستان هرات چچن قزاقزستان قرقیزستان ترکیه عمان بحرین قطر و ... از ایران بوده اما با یک تهدید آنها را از ایران جدا کردند.

وی در ادامه گفت: خلیج فارس به تنهایی 60درصد انرژی جهان را تامین می کند و بارها بعد از انقلاب سعی کردند با تشکیل شورای همکاری خلیج فارس انقلاب و کشور را زمین بزنند؛ اما با این شورا هم نتوانستند ایران را زمین بزنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان اینکه برخی در زمان جنگ به امام اصرار می کردند که اروند را بدهید تا جنگ تمام بشودعنوان کرد: امام از یک وجب خاک ایران عقب ننشست چرا که یک وجب از خاک ایران قابل جدا شدن نیست و خدا میخواهد این انقلاب تداوم پیدا کند.

سردار سپهر همچنین گفت: امروز شاهد هستیم که جنگ های منطقه ای هم نتوانسته حزب الله را کم قدرت کند حتی اینها به یمن هم رحم نکردند در حالی بود که فقط برای قدرت نمایی به یمن حمله کرده تا بتوانند از جایگاه یمن برای اهداف آینده خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فتنه های زیادی در کشور رقم زدند امریکا امروز بیش از 24تریلیون دلار بدهکار است در خاورمیانه 7تریلیون دلار هزینه کرده است اما به اذعان خودشان شکست خورده اند؛ تأکید کرد: امروز حماس در فلسطین حشد الشعبی عراق انصارالله در یمن مجاهدین در افغانستان بسیج مردمی در سوریه حزب الله در لبنان تعیین کننده قدرت و امنیت منطقه هستند و دست آمریکا و ایادی ان را از منطقه کوتاه کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تأکید بر وعده راستین خداوند به مسلمانان بیان داشت: امروز این نیروها راه را برای ظهور حضرت حجت فراهم کرده اند و انشاالله پرچم این انقلاب به دست امام زمان می رسد؛ امیدواریم به زودی این امر محقق شود چرا که خداوند وعده پیروزی به ما داده است.

در پایان این مراسم از خانواده شهید جلالی از شهدای دفاع مقدس و سربازان نمونه در رده های مختلف بسیج تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه