امریکا نمی تواند غلطی کند اما برخی مسئولین بی عرضه در این مملکت می توانند خیلی غلط ها کنند

امام جمعه موقت علی آباد کتول با اشاره به اینکه دارد نظارت و انصاف در کشور قحط می شود، گفت: امریکا در این مملکت هیچ غلطی نمی تواند کند اما مسئولین بی عرضه و بی انصافی ها خیلی غلط ها می توانند کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام حسینعلی دشتی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته علی آباد کتول خطاب به دشمنان کشورمان، با طرح این پرسش که چرا با ملت ایران آنقدر در ستیز هستید، بیان کرد: ما از شهادت نمی ترسیم، امام به ما آموخت «بکُشید ما را، ملت ما زنده تر می شود». ما برای همیشه فریاد امام حسین (ع) را در تاریخ طنین انداز می کنیم و می گوییم «هیهات من الذله».

وی با اشاره به رسوایی اخیر امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت، اظهار کرد: امروز امریکا در دنیا تنها مانده و عزت و سربلندی و شوکت به لطف پروردگار، از آن ایران است.

دشتی زاده گفت: ما از آقای روحانی به دلیل صحبت های اخیرش در سازمان ملل، به ویژه آن قسمت که گفت تهدید را با تهدید، تحریم را با تحریم، نقض را با نقض و حرف را با حرف پاسخ می دهیم، قدر دانی می کنیم. اما آقای رییس جمهور محترم ما از چند سال قبل انتظار داشتیم که اینگونه صحبت کنید. وقتی به ایران بازگشتید لطفاً با تیم اقتصادی خود نیز همینگونه سخنن بگویید تا مردم هر روز این همه با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم نکنند.

وی تاکید کرد: دولت باید با گرانی و احتکار مبارزه کند.

امام جمعه موقت شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه در این مملکت هیچ چیز قحط نمی شود مگر انصاف و نظارت بر وضعیت اقتصادی،کارخانجات، شرکت ها و بازار، گفت: مجلس محترم به جای لابی گری، دلالی ها و مسائلی که برای خود ساخته، با دولت بنشیند و راهکاری اساسی برای نظارت بر اقتصاد و بازار طراحی کند.

دشتی زاده در کربلا آب قحط بود، اما امام حسین (ع) هیچگاه زیر بار زور نرفت، تصریح کرد: مردم عزیز تا در فضای مجازی اخباری مبنی بر کمیاب شدن کالایی که اغلب هم اخبار کذبی است، پخش می شود، برای خرید آن کالا هجوم نبرید، چرا که این کار مشکلات را افسار گسیخته می کند.

وی اذعان کرد: آن چیزی که میان جامعه و مسئولین دارد کم می شود، انصاف است. امریکا هیچ غلطی نمی تواند کند، اما برخی مسئولین بی عرضه و بی انصافی ها در این مملکت خیلی غلط ها می توانند بکنند.

امام جمعه موقت علی آباد کتول با تاکید بر اینکه اگر نظارت و انصاف باشد، این همه مشکل به وجود نمی آید، گفت: امیدواریم گوش شنوایی از سوی مسئولین برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم باشد و برای رفع این ها تلاش کند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه