استقبال مردم از نمایشگاه صنایع دستی عالی بود+تصاویر

زرین نامه: مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع دستی امروز در علی آباد کتول گفت: استقبال گرم شهروندان و گردشگران از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و سوغات شهرستان علی آباد کتول موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر هنرمندان می شود.

سید محمود میرکتولی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: نمایشگاه تخصصی صنایع دستی با هدف آشنایی شهروندان و مسافران نوروزی با صنایع دستی و سوغات شهرستان علی آباد کتول دایر شده است.

وی علی آباد کتول را غنی از صنایع دستی دانسته و اظهار داشت: نمایشگاه های تخصصی علاوه بر عرضه مستقیم صنایع دستی به مردم، انگیزه هنرمندان صنایع دستی را برای تولید مضاعف می کند.

میرکتولی در خصوص این نمایشگاه بیان داشت: در این نمایشگاه صنایع دستی از قبیل گلیم بافی، قالیچه دستباف، لباس محلی، شرینی سنتی، لباس ترکمنی، چادرشب، آینه سرامیکی عرضه شده است.

وی افزود: علاوه بر صنایع دستی علی آباد کتول سوغات شهرستان های قم، اصفهان، کرمانشاه و یزد نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع دستی تصریح کرد: در حال حاضر هنرمندان جهت معرفی و عرضه آثار خود مکانی ندارند که برپایی چنین نمایشگاه هایی موجب دلگرمی هنرمندان و تامین نیاز شهروندان و گردشگران به صنایع دستی شهرستان می شود.

میر کتولی در پایان قدر دانی از مسئولین شهرستانی و استانی در حمایت از برگزاری نمایشگاه، گفت: مسئولین در زمینه الویت دهی به افراد باسابقه و متخصص جهت برگزاری نمایشگاه ها و اختصاص مکان جهت استقرار نمایشگاه از مدیران اجرایی نمایشگاه ها حمایت کنند.

به گزارش زرین نامه این نمایشگاه تا 10 فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه